Spørgsmål

Problemer med at se optagelser


Badge

Jeg har en YouSee Streamer og har de sidste 6 uger optaget noget serie. Nu ville jeg se det, men får følgende fejl: Vi oplever en fejl med at hente data error code 5002 error unklown program with id 507053004

Hvad kan jeg gøre for at kunne se optagelserne?


13 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Babyelefant 

Velkommen til YouSee Forum 😊

Har du andre optagelser end den pågældende serie liggende som du kan teste? Det er mere så vi ved om det kun er den serie der fejler, eller om det er alle optagelser. 

Badge

Hej Louise

Jeg har lige tjekket og det drejer sig om alle optagelser foretaget i februar, marts og april måned frem til den 10 april. Det er 2 forskellige serier der ikke virker og optaget  på 2 forskellige kanaler. 
 

Omdømme 7
Badge +9

Er der stadig rettigheder til dem, hvis YS ikke længere har de rettigheder, så kan udsendelserne ikke ses. Nogle rettigheder haves ikke så længe.

Lidt ekstra fejlsøgning: Virker det, hvis du bruger en browser på computeren i stedet for?

Badge

Der står, at de kan ses over 300 dage endnu inden optagelserne de udløber. 

Omdømme 7
Badge +9

logans spørgsmål. Kan de ses fra anden enhed, f.eks via Browser.?

Badge

Jeg har lige prøvet fra en browser på min computer og der kan jeg godt se optagelserne. 

Omdømme 7
Badge +9

Kan de så ses når man på Humax’en går ind på Se Videre.?

Badge

Nej, jeg kan ikke se videre fra YouSee Streamer .

Omdømme 7
Badge +9

Så må der Streames fra PCen indtil problemet bliver løst.

Badge

Ja, sådan må det være. 

Omdømme 6
Badge +8

Det skulle umiddelbart ikke være et generelt problem, så jeg kunne godt tænke mig at få nulstillet streameren til at starte med. 

Når du nulstiller skal du bruge en spids genstand i reset-hullet. Den menu der kommer op på skærmen skal navigeres i med yderligere tryk med den lille spidse genstand - fjernbetjeningen kan ikke benyttes. 

Badge

Der hjalp, tusind tak for hjælpen. 

Besvar