Spørgsmål

problem med YS4000


Badge

Efter vores 3 bokse i sidste uge blev opdateret har vi problemer med den ene boks. Den kan ikke komme på nettet. Det er galt hver morgen. Den kommer ikke på. Jeg har forsøgt at skifte HDMI kablet uden held. Når man slukker boksen bagpå, og trykker på genstart, er man måske heldig at komme på nettet. Boksen er kabeltilsluttet. Jeg har også forsøgt at bytte rundt på kablerne i routeren, men det gør ingen forskel. Er der mere jeg kan gøre ?

Derudover undrer det mig at man ikke kan indstille til lavt strømforbrug. Det håber jeg snart i finder en løsning på. 

mvh


5 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +8

Hej @john2 

Først og fremmest, så beklager jeg naturligvis at I oplever problemer efter den seneste opdatering. 

Ifht. strømbesparelse, så er det korrekt at der er en fejl der. Som det er lige nu, forventer vi at det er løst i den rettelse der bliver sendt ud til april, men det en forsigtig forventning. 

Det er lidt mystisk at det kun er på den ene boks, at I oplever problemer - og det er kun ifbm. opstart af boksen? Altså internettet forsvinder ikke hvis først I er kommet på og har fået startet boksen op? 

Inden du genstarter osv, hvad sker der så helt konkret? Altså tænder boksen fint, men du får besked om at den ikke har internetforbindelse? Eller vil den slet ikke tænde? 

Badge

hej Louise

Boksen tænder fint, men den kan ikke få forbindelse til nettet.

Der kommer følgende melding.

Der er ikke forbindelse til internettet.

TV boksen er forbundet til din router, men der er ingen forbindelse til internettet.

Noget tyder på, at der er et problem med din router..

Prøv at tænde og slukke din router.

Det er den melding der er på skærmen.

Det har jeg prøvet uden resultat.

Det der har virket indtil nu, er at slukke for boksen bagpå og genstarte . Men det er jo ikke meningen, at man skal gøre det hver dag. Det skal siges, at når boksen er i gang, og vi slukker for den, er der ingen problemer resten af dagen , når vi tænder for den. Det er som om den har svært ved at komme i gang om morgenen.

Jeg tror ikke, det er et router problem. Det er en “ny” gammel router (KAON) vi lige har fået. Det var intet problem de få dage, vi brugte den før vi fik opdateringen i sidste uge.

mvh

John

Omdømme 7
Badge +9

Har du 3 stk 4000 bokse?

Badge

Ja

Omdømme 6
Badge +8

Hej igen John 

Jeg kunne tænke mig at få taget et kig på det i systemet. Jeg sender dig derfor lige en privatbesked, som du gerne må kigge på. 

Besvar