optagelse slettes trods hængelås


Badge

Andre der oplever at optaget udsendelser, bliver slettet trods at de er låst med hængelås? Hvordan afhjælpes dette?


10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Anne M 

Først og fremmest velkommen på YouSee Forum😊

Det lyder ikke godt, at du får slettet optagelser som egentlig er låste.

Er det nogle meget gamle optagelser eller noget nyere? 

Badge

Det er nyere optagelser, som er låste men stadig tæller ned

Omdømme 7
Badge +9

Hvad menes der med at de tæller ned? Men okay, hvis det er nyere optagelser, så må vi se nærmere på det. 

Jeg sender en privatbesked, så vi kan få fejlsøgt nærmere på det😊

Det oplever jeg også. Er det noget, som I har fundet en løsning på?

Omdømme 6
Badge +8

Hej @dorthevigen 

Oplever du det også på nyere optagelser? 

Har du lagt mærke til om det f.eks. er kanaler fra en specifik kanal eller om det sker på den samme serieoptagelse? 

Jeg har ikke lagt mærke til noget mønster i det. Gamle optagelser forsvinder bare, selvom de er låst.

Omdømme 7
Badge +9

Er de mere end et år gamle.?

Omdømme 6
Badge +8

Hej @dorthevigen 

Som Radiomanden er inde på, og som også var årsagen til at jeg spurgte om det var på nyere optagelser, så gemmes optagelser kun i ét år. Dvs. hvis det er optagelser der er mere end 1 år gamle, så vil de forsvinde. 

Okay. Jeg troede at når man satte hængelås på, så beholdte man dem, indtil man selv slettede dem. Det er faktisk lidt træls. Hvis nu man gerne ville beholde film, som man havde optaget. 🙂

Omdømme 7
Badge +9

Husk ligeledes at optagelse af udsendelser også slettes når der ikke længere er rettigheder til dem, samt når en kanal fravælges vil optagelser derfra også forsvinde.

Besvar