Spørgsmål

Opdatering ad tv-boks


Badge

Efter den sidste opdatering med et nyt layout er det sket flere gange, at jeg ikke kan afspille optagne programmer. Der kommer kortvarigt en oplysning i øverste højre hjørne, hvor der står:

(player.aamp.20.2)

Dernæst står der: ”Prøv evt. at genstarte TV-boksen”, hvilket slet ikke løser problemet.

Problemerne eksisterede ikke under den gamle opsætning. Hvorfor er tingene ikke ordentligt testet før man gennemfører omfattende ændringer på noget, som ellers fungerer nogenlunde?


7 Kommentarer

Omdømme 3
Badge

Ja, det er grotesk at man sender sådan noget makværk ud..

Omdømme 6
Badge +8

Hej @ABLAR 

Først og fremmest, så er jeg naturligvis ked af at høre, at du oplever problemer. 

Det du beskriver, er umiddelbart ikke konstateret generelt - så vi er nok nødt til at få oprettet en individuel fejlmelding på det, så det kan blive undersøgt nærmere. Der er en anden kunde her på Forum der har skrevet om samme problem, men det er ikke nok til at konstatere at det er generelt. 

Sker det udelukkende på optagede programmer? Altså du får aldrig fejlen ved live-tv, arkiv eller lignende? 

Jeg tilslutter mig mængden af dem der har problemet,. Ikke et  optaget program, men en tidligere udsendt udsendelse (ca. 2 tim. senere).

Omdømme 6
Badge +8

Jeg tilslutter mig mængden af dem der har problemet,. Ikke et  optaget program, men en tidligere udsendt udsendelse (ca. 2 tim. senere).


Som jeg skrev i mit svar tilbage d. 16/11, så er lige denne fejlbesked ikke meldt ind som en generel fejl. Det er korrekt, at en anden fejlbesked der minder om har været det, men denne skulle være løst. Så det kan altså være, at der her er tale om noget der skal fejlmeldes individuelt. 

Sker det på alle Arkiv-udsendelser? Eller kun dem der blev vist live for cirka to timer siden? 
 

Jeg har kun oplevet det een gang; men kan ikke komme forbi den.
Nogen gange kan man “spole” over problemet; men ikke her,
Hvad betyder fejlkoden?

Badge

At vedblive at ignorere ALLE de kommentarer der alle omhandler fejl-af forskellig karakter-men som ALLE er opstået efter opdatering, er på grænsen til ansvarsforflygtigelse.

Vil Yousee være så ordentlige at lave et fagligt og kompetent(og vel egentlig juridisk korrekt) review af den software version der er udsendt for nylig? Og uanset om dette viser, at der er tale om “ikke generelle fejl” - så må den øverste ansvarlige for Streaming TV vel være så voksen, at komme med en “generel udtalelse” som forklarer, hvordan Yousee har tænkt sig at kompensere for, at mange kunder EFTER opdatering ikke får den vare de betaler for.

SKAM Jer og få rettet de “ikke generelle fejl” NU!

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Kroløkke 

Problemet med de her fejl der ikke er konstateret generelle er, at de formentlig ikke vil blive løst, hvis der ikke er nogen kunder der ønsker at få det fejlmeldt. Hvis vi skal kunne konstatere at noget er generelt - ovenikøbet noget som vi måske ikke selv kan genskabe når vi tester - så er vi nødt til at få nogle eksempler ind, og det kræver at det bliver fejlmeldt individuelt. 

Hvis du kigger rundt på forummet, så er der masser af fejl som vi netop erkender er generelle, og hvor der arbejdes på en løsning. Men når vi støder på noget som der ikke er konstateret generelt, så kommer vi naturligvis ikke til at sige at det er en generel fejl. Slet ikke, hvis det er noget der skal løses for de individuelle kunder, som er ramt af fejlen. 

Jo flere der fejlmeldt en given fejl, jo større chance er der for, at vi finder et mønster og kan konkludere at det er generelt. 

Besvar