Spørgsmål

Ny yousee app. går i sort og virker ikke.


Badge

Næsten hver gang jeg starter mit TV op og skal bruge den nye YouSee app. går den i sort. Så skal jeg afinstallere appen og installere igen. 

Jeg har et nyt Samsung tv. 

Det skal jeg gøre hver gang, hvornår regner yousee med at den fejl er rettet. 


3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Du er som det sikkert er læst ikke den eneste der har problemer med den nye App på nye TV, der i diverse tråde om det skrevet at der kan anvendes den gamle App, såfremt at den stadig virker, ellers må der ventes på at der kommer en løsning, indtil da må der så ses TV uden App’en.

Omdømme 7
Badge +9

De har sagt det måske bliver fixet midt i april…. Men skulle være let at lade folk med problemer bruge den gamle App….

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Leif Ulrich 

Den fejl du nævner er mig bekendt ikke registreret som generel - men jeg vil gerne kigge nærmere på det. 

Hvilken version af appen har du installeret? Det er vigtigt at du tjekker det i selve appen, og ikke kigger på den version der står i app store på fjernsynet. 

Derudover må du også gerne oplyse hvilken årgang dit TV er fra. 

Når afinstallerer, gør du det så som beskrevet nedenfor? 

- Tryk på "Huset" på fjernbetjeningen.
- Vælg APPS i menuen
- Vælg downloaded apps, som ligger nede i 3. række.
- Markér YouSee Play-appen.
- Hold OK-knappen på fjernbetjeningen inde, indtil en lille menu kommer frem.
- Vælg "Slet". Herefter vises en pop-up, hvor du også skal vælge "Slet".
 

Besvar