Spørgsmål

ny Yousee app


Badge

Den nye Yousee app virker ekstremt dårligt.

Ca. Hvert 10 min stopper streaming og der kommer en meddelelse om at internettet ikke virker???
men jeg kan sagtens se Netflix, Discovery og andre kanaler og være på internettet.

For at løse problemet, skal jeg gå ind i f.eks Netflix og tilbage igen til Yousee app´en.

Det er er uholdbart!!!! Dette må i løse Yousee

Den gamle app virkede perfekt. Dette SKAL I fixe, det er simpelthen for dårligt


17 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hvilken TV haves og hvor gammel er den?

Men godt du har fundet et måde at løse det…

Badge

Jeg har et Samsung fra 2021.

OG det er ikke en måde at løse det på.
Der forsvinder 5 x 4 minutter af hver fodboldkamp eller film jeg ser.

I må få dette fikset, jeg får ikke den vare jeg har betalt for

Med jeres høje priser er det uacceptabelt at I ikke har en bedre kvalitetskontrol før i launcher nye tiltag.

Omdømme 7
Badge +9

Den nye App til Samsung TV virker ikke ret godt til 2021 Samsungs TV, du skal bruge den gamle app…hvis muligt.

Badge

Ok - flot Yousee 

hvordan fanden kan man lave en app der ikke virker til Samsung TV?

Men nu har Yousee jo valgt at man IKKE kan bruge den gamle app mere.

Hvad er så jeres løsning???

foreløbig har der været “udfald” over 20 gange i dag.

Betaler I mine penge tilbage - eller får I fixet problemet?

 

Hvad foreslår du?

Omdømme 7
Badge +9

Jeg er stærk tilhænger af at App’s ligger på en extern enhed, de er mere smarte end et “smart TV”, og når tiden til at en sådan enhed skal udskiftes er det ret få penge der skal investeres. Der er heller ikke nødvendigvis de App’s på TVet som man vil bruge.

Omdømme 7
Badge +9

Virker den gamle App ikke er det da ringe af YS, ikke at sikre sig den nye virker på alle TVer…

 

Jeg har mange apps på tvet, kun F1 Pro jeg kun kan finde på Nokia media boksen…

Omdømme 7
Badge +9

Men jeg har en Samsung fra ca. 2019 hvor den nye App virker fint.

Omdømme 7
Badge +9

Virker den gamle App ikke er det da ringe af YS, ikke at sikre sig den nye virker på alle TVer…

 

Jeg har mange apps på tvet, kun F1 Pro jeg kun kan finde på Nokia media boksen…

Ja som jeg skrev så kan der være App’s man ønsker at bruge som ikke er på et TV, så en extern enhed er at foretrække. Har også Nokia Streameren.

Omdømme 7
Badge +9

Har du haft problemer med Nokia boksen? nu er jeg ved den anden nye boks, men nu kan jeg ikke tænde den med dens fjernbetjening, må tage strømmen helt væk bagpå før den tænder…

Omdømme 7
Badge +9

Har Nokia 8000, det er ikke altid at den tænder efter opdatering til Android TV V 12 når TV tændes, tændes 8000 derimod først er der ingen problemer.

Omdømme 7
Badge +9

Vedr. Samsung TVer ved jeg ikke om det er muligt at åbne op for den gamle App kan bruges…

 

Radiomanden, min Nokia boks virker lige omvendt, som sagt kan jeg ikke tænde den med fjernbetjeningen, men kan vælge Kilde menuen på TVet og der tænde for boksen, boksens fjernbetjening virker godt nok når boksen først er tændt.

Omdømme 7
Badge +9

 

Radiomanden, min Nokia boks virker lige omvendt, som sagt kan jeg ikke tænde den med fjernbetjeningen, men kan vælge Kilde menuen på TVet og der tænde for boksen, boksens fjernbetjening virker godt nok når boksen først er tændt.

Din opfører sig på samme måde som den mine forældre har til deres Samsung, kun TVet kan tænde den, tilsluttes den mit Panasonic TV, så opfører den sig som min egen gør. 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Martin Nørballe 

Først og fremmest, så vil jeg lige understrege at @Jorn-Hansen og @Radiomanden ikke er ansat af YouSee, men blot private brugere på dette forum. Så du har altså ikke får svar fra YouSee - før nu. 

Jeg har haft din problemstilling forbi den ansvarlige afdeling, og det er umiddelbart ikke noget der pt. er konstateret generelt - så vi er nødt til at undersøge det lidt nærmere. Kører du trådløst eller kablet på TV’et? Jeg er med på, at det virkede med den gamle app, men det er stadig en info som den ansvarlige afdeling skal bruge. 

Omdømme 7
Badge +9

Selv om vi svarer nogen, tror jeg da ikke nogen tror vi er ansat ved YS, jer kan de fleste vel genkende…

Men nogen har sort skærm andre har andre problemer, så jeg vil da sige det er et generelt problem at de nye Samsung apps ikke virker til nyere tv, feks. virker det godt på mit ældre TV…

Omdømme 7
Badge +9

Det kan da der ikke være nogen tvivl om, for dem fra YS har jo også Administrator logo på af indlysende grunde.

Badge

Forstået og jeg undskylder til Jorn-Hansen og Radiomanden, hvis de har følt sig ramt -  min utilfredshed skyldes ene og alene YouSee

Så kære YouSee

I har fjernet noget der virker og erstattet med noget der virker dårligt.

Jeg får 2 fejlmeddelelser

  1. noget er galt med jeres app
  2. Internettet er afbrudt. Dette er imidlertid ikke korrekt da jeg sagtens kan se TV på andre apps? 

Jeg har både kørt kablet og trådløst - begge giver problemer.

jeg vil helst køre trådløst - som har virket i flere år

 

Omdømme 6
Badge +8

Årsagen til, at jeg gerne ville gøre det klart, er pga. de svar du har givet Jorn-Hansen; 

“I må få dette fikset, jeg får ikke den vare jeg har betalt for

Med jeres høje priser er det uacceptabelt at I ikke har en bedre kvalitetskontrol før i launcher nye tiltag.”
 

og 

 

“Hvad er så jeres løsning???

foreløbig har der været “udfald” over 20 gange i dag.

Betaler I mine penge tilbage - eller får I fixet problemet?

 

Hvad foreslår du?”


Da du skriver “I” til hans svar, lyder det som om at du antager at han er ansat i YouSee - så jeg ville blot gøre det klart, så der ikke var tvivl.

Ifht. selve fejlen, så tror jeg ikke vi kan gøre så meget andet end at få det fejlmeldt. Jeg sender dig derfor en privatbesked.

Besvar