Spørgsmål

Ny you see play app er skod og virker ikke


Badge

Jeg har fornyelig chattet med en medarbejder ang. den nye you see play app, som IKKE virker. Men det fik jeg ikke meget ud af. Nr.1: Det krævede mange forsøg før jeg i det hele taget kunne downloade app til mine Samsung tv. Nr.2  App kan IKKE afspille live tv. Og I vil lade den gamle app udgå? En app, der intet fejler. Et stort firma som YouSee burde vel nok kunne finde ud af at lave en app, der fungerer. Og hvis I IKKE kan, så behold dog den gamle app, og skrot den nye. Jeg kan se på de andre indlæg, at jeg ikke er den eneste, der er utilfreds.  Jeg håber, at en kompetent medarbejder ser dette spørgsmål og vil tage affære snarest muligt.


4 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +8

Hej @cabj 

Jeg er naturligvis ked af at høre, at du slet ikke kan få lov til at afspille på din fjernsyn. 

Kan du uddybe hvilken fejl du får når du forsøger at afspille? Kommer der en fejlbesked? 

Og er det både hvis du forsøger via TV-guiden og via menupunktet Kanaler? 

Hvilken årgang er dine fjernsyn fra? 

Badge

Jeg har lige her til morgen kort testet den nye app, og nu har i fået det lavet, så app virker. (Jeg har kun testet DR1 og TV2). Men jeg forstår IKKE at l lancerer et fejlbehæftet produkt, som afstedkommer mange klager fra jeres kunder, se selv her i forum. Hvor svært kan det være at gennemteste nye apps før de bliver gjort tilgængelige?  Og så lige en ting til. App er meget besværlig at downloade, man skal prøve MANGE gange. Det burde I kunne gøre bedre. mvh Carsten

Omdømme 6
Badge +8

Hej @cabj 

Jeg er glad for at høre, at den rettelse der er sendt ud umiddelbart har løst problemet for dig. 

Jeg tror ikke vi har indflydelse på selve downloads på dit TV - hvad er det der gør det besværligt at downloade appen? Altså opstår der en fejl eller hvordan? 

Da fejlen ikke ramte alle modeller, var den ikke bliver opdaget er vores test. Det er selvfølgelig uheldigt, men det kan desværre ske, når fejlen ikke rammer alle modeller. 

Badge

Hej Louise

Jeg har 3 Samsung tv, indkøbt i November/December 2020, og ved alle 3 skulle der mange forsøg til for at download startede. Så jeg bandede noget, og så igen, da app. var fejlbehæftet. Nå men det funker nu, men husk at teste grundigt, når der kommer ny app igen, så slipper I for sure kunder, og det koster mindre i ressourcer. mvh Carsten

Besvar