Spørgsmål

ny app og LG


Badge

Efter den nye opdatering kan vi ikke bruge appen længere. Den er meget langsom til at komme på, og den hakker forfærdeligt. Nu må vi streame. Hvor er det træls! 


6 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +8

Hej @GitteØllgaardDahl 

Jeg er ked af at høre at du oplever problemer med appen. 

Der er desværre tale om et generelt problem, som vi arbejder på at få løst. 

I den forbindelse, må du gerne oplyse det fulde modelnavn/-nummer på TV’et, og så går vi videre med det.

Badge

Vi håber på en snarlig løsning

modelnummer er 43UK6300PLB

serienummer er 904MAPNOG544

tv’et er fra 04/2019

Omdømme 6
Badge +8

Tak, Gitte. 

Der arbejdes på et fix til appen, som forhåbentlig snart er klar. 

Jeg beklager ulejligheden mange gange. 

Omdømme 6
Badge +8

Hej Gitte 

Rettelsen skulle meget gerne blive sendt ud i dag. 

Vi kan ikke love at det løser problemet for alle, men du meget gerne holde øje over de næste par dage, og så melde tilbage om det har løst problemet for jer. 

Ha' en god dag. 

Badge

Hej Louise

hakkeriet er væk, så jeg er glad. Den er dog stadig noget langsom til at starte op, men det ser jeg, du allerede har svaret på i en anden tråd. 

Omdømme 6
Badge +8

Jeg er glad for at høre, at hakkeriet er forsvundet i hvert fald :) 

Og ja, det med den langsomme app var der ikke fokus på i denne rettelse, men det er naturligvis noget vi er obs på. 

Ha’ en god dag. 

Besvar