Spørgsmål

mistet signal


Badge

Vi oplevede i Mandags at da klokken blev 13.15, kunne vi ikke se TV frem til kl 18.00 Det har nu stået på i 7 dage på vores Samsung TV. Vi streamer og når vi når til Kl 13.15 kommer der en boks frem hvor der står

” Hovsa vi har en fejl,vi kigger på det prøv igen om et minut “ Hvad dælen sker der ? 😡


7 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +8

Hej @jano56 

Det skal vi naturligvis have kigget nærmere på - og det er noget vi skal have fejlmeldt. 

Jeg har sendt dig en privatbesked. 

Hej Louise

Vistnok det samme sker hos os i Rødovre, hvor vi har fiber-tv og 1 boks til 1 Samsung tv samt 1 Samsung tv uden boks, hvor vi bruger youSee Play appen. Problemet opstår kun på sidstnævnte tv. Vi plejer først at starte tv-et ca. kl. 17, og 4 dage i sidste uge og i dag frem til kl. 18:00 vistes vistnok samme dialogboks med teksten: “Hovsa! Der skete en fejl hos os. Vi kigger på det. Du kan prøve igen om et par minutter.”. Vi så den første gang tirsdag i sidste uge (var ikke hjemme mandag), og ifølge konen kom den også om morgenen i lørdags. 

Hun synes det er temmelig træls, at der nu opstår et nyt problem, efter at vi med samme tv røg ind i afspilningsfejlen i den gamle youSee app i september-oktober 2023.

 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @supermule57 

Jeg forstår 100% at det er træls! 

Vi kan desværre ikke gøre så meget andet end at få det fejlmeldt, og jeg sender dig derfor en privatbesked. 

Badge

Det er bare ikke godt nok,man mister snart tålmodigheden nu har vi de sidste 10 dage 5 timer pr dag intet TV signal og er fejlmeldt Torsdag i sidste uge😡

Omdømme 6
Badge +8

Hej @jano56 

Jeg forstår godt at det er frustrerende at vente, men den pågældende afdeling har altså 5 hverdages svartid pt - og hvis de så konkluderer at der er tale om en generel fejl, så kan der gå længere tid før, at de har en rettelse klar. 

Jeg kunne egentlig godt lige tænke mig at se den sag der er oprettet på dit abonnement, og jeg har derfor lige sendt dig en ny privatbesked. 

Problemet med “Hovsa!” er heldigvis ophørt på vores tv for ca. 10 dage siden. Kan se at youSee Play-appen er opdateret fra version 0.1.1 til 1.0.0 i februar, måske den nye version var årsag til fejlen.

I går morges opstod så et nyt problem: ca. 5 sekunders efter start på indlæsning af youSee Play-appen blev skærmen bare sort, og det samme skete efter nok 10 nye forsøg på at se tv i løbet af formiddagen OG flere gange genstarter af tv’et. 

Fik heldigvis også løst det nye problem med en af- og geninstallation af youSee Play-appen ... hvis nu andre skulle opleve det samme.

    

Omdømme 6
Badge +8

Hej @supermule57 

Den korrekte version hedder 0.1.1, og det bør også være den version du kan se hvis du kigger i selve appen. Versionen i app store er ikke nødvendigvis retvisende, desværre. 

Når det er sagt, er jeg glad for at høre, at den del nu virker igen. 

Den anden fejl har jeg ikke lige hørt om - så det lyder mærkeligt. Vend meget gerne tilbage hvis det genopstår. 

Besvar