Spørgsmål

Mange fejle efter den nye brugerflade


Badge

Efetr der kom ny brugerflade på tv boksen oplever vi mange fejl.

 

Lyd:

  • Nogen gange er der ikke lyd på boksen, så kan vi skifte kanal og tilbage igen og så er der lyd.
  • Jeg kan skifte til suround i lyd menuen, næste dag er den så skiftet tilbage til stereo.

Guide:

  • Når jeg har guiden fremme på skærmen kan jeg nogen gange kun se program ikonerne men ikke hvad der vises.

Fjernbetjening:

  • Jeg har oplevet, det er mere reglen end undtagelsen, at hvis jeg prøver at tilgå menu skifter den i stedet tilbage til forrige kanal, specielt ved netflix.

Forbindelse:

  • Jeg har været ude for sort skærm flkere gange, det eneste der hjælper er at afkoble hdmi kabel og sætte det til igen, har prøvet med andet kabel.

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hej @maren5Z4 


Lyd der forsvinder ved kanalskifte er en kendt ting og der arbejdes på en ny opdatering, der kommer snart og dermed retter dette.

De andre ting er noget vi gerne vil drøfte nærmere med dig, så jeg vil sende dig en privatbesked, så vi kan komme videre med sagen.

Jeg kan dog tilføje, at i forhold til sort skærm, så kan du prøve at se om det hjælper at sætte boksen ned i opløsning til 1080p50 hz. 

Omdømme 7
Badge +9

 

Jeg kan dog tilføje, at i forhold til sort skærm, så kan du prøve at se om det sætte boksen ned i opløsning til 1080p50 hz. 

Så kan man jo ikke se indhold fra Netflix, Disney+ eller andet i UHD. Det bliver jo nedscaleret.

Omdømme 7
Badge +9

 

Jeg kan dog tilføje, at i forhold til sort skærm, så kan du prøve at se om det sætte boksen ned i opløsning til 1080p50 hz. 

Så kan man jo ikke se indhold fra Netflix, Disney+ eller andet i UHD. Det bliver jo nedscaleret.

Rigtigt nok. Men man kan måske få svar noget i forhold til fejlsøgning, som kan føre til løsning på problemet.

Badge

@Kasper 

 

Hvordan sender man en privat besked til dig ?

Omdømme 7
Badge +9

Det er uhyre nemt klik på @Kasper 

Besvar