Svar

Månedens premiere


Badge

Hej

Vi har yousee via smart tv (yousee kort i TV'et). Vi har ikke ændret hverken abonnement eller i bland selv kanalerne i det sidste halve år.

Vi plejer at kunne finde månedens premiere film via Blockbuster - men den kommer ikke frem i denne måned. Er der nogle, som har oplevet lignende problem, og som ligger inde med en løsning?

Mvh Linda 

 

 

icon

Bedste svar af Logan 11 April 2023, 17:27

Se original

14 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Den er der et link til her. https://play.yousee.dk/medie/film/triangle-of-sadness-yousee-premiere?fbclid=IwAR1AoJZTa7UnYzL86IHHFhTdX-pMXL1SHXach5VWgS_NIM6QRwqm35v9xK8

Badge

Hej Radiomanden

Tusind tak for linket👍

Vi vil dog meget gerne kunne se den via vores app, som vi plejer. Men det virker ikke.

Omdømme 7
Badge +9

Det skulle den kunne når den startes, så vil den ligeledes kunne ses på de andre platforme/App’s, hvis det er samme log in.

Omdømme 7
Badge +9

 via Blockbuster virker nok ikke mere da de får Svensk ejer...

Omdømme 7
Badge +9

Det er vist allerede sket, så det er da muligt at det jeg skrev ikke længere er muligt, for dem der har fået Filmkoder, så er det jo slut eller meget snart slut.

Badge

Tusind tak for hjælpen til jer begge 😊👍

God aften til jer.

 

Hos mig har månedens premiere altid været at finde under kanaler > yousee premiere

Det burde ikke have noget med blockbuster at gøre…?

Omdømme 7
Badge +9

Det vil det i hvert fald få når ejerskiftet er færdigt. https://digitalt.tv/blockbuster-filmlejetjenesten-overtages-af-sf-anytime/

Når NUUDAY ikke længere ejer tjenesten kan de ikke give gratis film mere.

Jeg mangler at se sammenhængen mellem månedens film og blockbuster...

Omdømme 7
Badge +9

Hvor kommer filmen fra.? Den kommer fra Blockbuster, der har den hele tiden kommet fra. Ligeledes de filmkoder som der stadig er kunder som får, kommer også derfra, men det er så nu stoppet, eller vil meget snart stoppe.

Yousee har sit eget filmunivers, hvor man kan leje film. Jeg antager, at filmen kommer derfra.

Omdømme 7
Badge +9

ja, det havde de, men nu har NUUDAY jo solgt Blockbuster.

Ved at kigge efter, kan jeg godt se, at der står blockbuster inde på Yousee (jeg er ikke derinde så tit 🙂). Jeg forbandt ikke lige den lejetejenste med www.blockbuster.dk. Vi må se, hvad der sker. 🙂

Omdømme 7
Badge +9

Tjenesten (navnet) blev opkøbt af TDC da de fysiske butikker i Danmark ophørte.

Besvar