Svar

kan ikke åbne yousee app´


Badge

kan ikke åbne yousee app på mit Sony android TV - søger bare konstant  - kan ikke komme ud af det .

icon

Bedste svar af PeterA4 25 April 2024, 07:42

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Sluk TVet så genstartes Android OS.

Badge

Har prøvet - den starte

op med YouSee app søgning som den stod på da jeg slukkede.

Omdømme 7
Badge +9

Slukkede du helt, eller kun med Remoten.?

Badge

YouSee appen kører nu - men ikke komme ind i Android opsætningen - tror jeg mangle ikonet ude til højre ved af hjertet og personfiguren.

kan heller ikke se alle aps og andre tjenester!

Omdømme 6
Badge +8

YouSee appen kører nu - men ikke komme ind i Android opsætningen - tror jeg mangle ikonet ude til højre ved af hjertet og personfiguren.

kan heller ikke se alle aps og andre tjenester!

Du skal tage strømmen af tv, først der genstarter Android systemet

Badge

Har forstået og prøvet flere gange - starter op direkte med yousee app uden stop efter android opstarten.

Omdømme 7
Badge +9

Har ikke den streamer, har godt nok en med Android TV, med de er jo helt som den YS har, da den jo starter op med deres App, og ikke i Android brugerfladen.

Badge

Tak for  hjælpen - jeg vil prøve at få en teknikerven til at kigge på det i morgen. 

God aften. 

Omdømme 6
Badge +8

Har forstået og prøvet flere gange - starter op direkte med yousee app uden stop efter android opstarten.

Har du haft strømmen af i min. 3 min ❓

Nogle Android tv kan starte i safe mode, derved kan du afinstallere yousee appen.

    1. When Google’s animation begins, press and hold the Volume down (-) button on the remote until the animation disappears.
      NOTE: The words Safe mode will be displayed on the left bottom corner of the screen.
  • To exit from Safe mode, press and hold the POWER button of the TV remote control until the a message Power off appears.

Besvar