Svar

hvornår kommer der blutooth til min humac5000 fjerbetjening så boksen kan stilles i et skab


Badge

Hvornår bliver den blutoothløsning klar så boksen kan gemmes væk

icon

Bedste svar af Kasper 19 April 2023, 10:46

Se original

16 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Den har aldrig haft andet end BT.

Badge

Det er ikke korrekt den virker ikke når den ikke kan se enheden

Badge

Og heller ikke hvis de to enheder kan se hinanden men jeg spærer for den infrarøde udgang på fjernbetjeningen 

Omdømme 7
Badge +9

For snart en det tid siden var der en bruger på FB der ville have en extender til den da den skulle ind i et skab. YS svarede at det kunne man ikke få, da den havde BT og ikke IR.

Badge

På yousee hjemmeside står at de eksperimenterer med bluetoth derfor jeg spurgte til tidshorisonten

Omdømme 2
Badge +4

Hvornår bliver den blutoothløsning klar så boksen kan gemmes væk

Du kan allerede nu bruge Bluetooth, men det er noget vi stadig tester på, men hvis du gerne vil prøve det, så kan du godt det :) 

 

Du kan se på denne side hvordan du tilslutter din fjernbetjening via Bluetooth

 

https://yousee.dk/hjaelp/artikler/fjernbetjening-til-din-tv-boks/humax-ys5000-fjernbetjening/opsaet-fjernbetjeningen-med-bluetooth

Badge

Det har jeg allerede læst men når jeg går ind i indstillinger finder jeg ikke noget vedr fjernbetjening 

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Perc1960 

Det er desværre ikke alle der har muligheden, da det er i test, men det er noget der burde komme til alle. 

Jeg beklager misforståelsen. 

Badge

Kunne I ikke opdatere min adgang så jeg får muligheden ?

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Perc1960 

Det er desværre ikke noget vi kan tilbyde at gøre manuelt. Beklager.

Badge

Men tilbage til det helt enkle spørgsmål jeg stillede oprindeligt. Hvad er tidsperspektivet ? 

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Perc1960 

Jeg har desværre ikke en konkret dato eller tidsperspektiv at melde pt. men vi vil naturligvis gerne have sådanne funktionaliter realiseret hurtigst muligt.

Badge

Ved ikke om jeg kan stille et spørgsmål her, da jeg er ny i dette forum.

 

Jeg har alle mine ekstra TV-bokse stående i skabe, er det ikke muligt mere. Bluetooth/fjernbetjening hvordan funker det?

 

Omdømme 7
Badge +9

Som der skrives, så er funktionen i test, og vil komme til alle, der er ikke en fast dato.

Badge

Som der skrives, så er funktionen i test, og vil komme til alle, der er ikke en fast dato.

Ok, så de bokse der er i skabe skal indtil videre ‘stå udenfor skabet’, underligt der ikke styr på det inden man sender nyt grej ud til forbrugeren…..

Omdømme 7
Badge +9

Alle bokse er sendt ud med fungerende basis funktioner, og andre funktioner er kommet til senere. Der er nogle 5000 der har BT (Test).

Besvar