Svar

Humax YS4000 har ikke kontakt til YouSee


Badge

Efter opdatering af boks, har jeg nu fået den ombyttet 2 gange, men den driller. Typisk efter natten kan jeg ikke tænde den. Grøn lys for net er slukket - On lampen er rød. Fjernbetjeningen kan ikke aktivere boksen. Slukker, afventer, tænder på bagsiden. Op til 3 - 4 gange kommer der orangelys i net og boksen tænder og forsøger at logge på youSee net. Efter 2 - 3 forsøg kommer der forbindelse og alt er OK. Nøjagtig samme problem med de sidste 2 bokse. Den taber forbindelsen til YouSee? Internet er tjekket og DKTV har skiftet modem/router.

Humax YS4000 boks Sys.info 4.53.50 - Tuner info SNR svinger mellem 42.55 til 42,88 Bit fejl 0.0+00
Er Yousee kunde med Coax Internet 1000/100 fra Yousee, via TV kabel stikket. Installation udført af DKTV for 15 mdr. siden
Hvad kan jeg gøre? På forhånd tak

icon

Bedste svar af Radiomanden 10 March 2024, 11:32

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Det eneste du kan gøre er at fejlmelde.

 

 Tuner info SNR svinger mellem 42.55 til 42,88 Bit fejl 0.0+00  Det er et fint signal.

Det er Flow TV, har intet at gøre med Streaming og manglende server forbindelse.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @sillebille 

Hvilket fjernsyn har du? Er det tilfældigvis et Samsung fra 2023? 

Vi oplever nemlig at nogle kunder med modeller fra 2023 kan opleve det du beskriver. 

Besvar