Spørgsmål

humax ys 5000


Badge

Jeg har forsøgt af flere omgange at få ordnet min boks for fjernsynet hakker og klikker og så går boksen ud. Jeg har prøvet at kontakte yousee chat og siddet i timer for at få hjælp men de kan ikke hjælpe.

Jeg fik med nød og næppe genstartet min fjernbetjening så jeg kunne høre en smule lyd. Den er skruet op på 100 men er stadig ikke særlig høj. Men højere end før.

Jeg har fulgt anvisninger fra yousee og flere fra nettet for at se om boksen kan rettes til så den ikke klikker og larmer og ender med at slukke.

Jeg har aldrig haft så dårlig en oplevelse med tv før som jeg har med denne. 

Men yousee mener ikke der er noget galt. 

Jeg har endda prøvet med et andet tv for at se om det kan hjælpe. Det var ikke det.


4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Det eneste der kan give mekanisk støj i en 5000 boks er ventilatoren, den har jo ikke nogen HDD. Angående lydstyrke, så her der været meldinger om at efter en bestemt opdatering er den ikke så høj som før, ved ikke hvad yderlig status der er på det.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @LarsSvane 

Det lyder ikke godt og mærkeligt, at der er noget der klikker. 

Prøv at deaktivere HDMI-CEC, hvor boksens fjernbetjeningen og boksen styret tv’et om jeg så må sige: Menu --> indstillinger --> skærm --> HDMI-CEC tryk OK på fra

Hvis det bliver ved at drille, så må vi evt. få det fejlmeldt videre til vores remote-eksperter.

Badge

Det er ikke boksen der larmer det er lyden på tv

Omdømme 7
Badge +9

Er det både med og uden TV boksen er tilsluttet.?

Besvar