Spørgsmål

Fejltekst på Humax YS 5000


Badge

Vi har optaget “Anders Agger nr 1” på DR tv, men når vi forsøger at afspille den får vi denne fejltekst:

Player.aamp. 20.4 - Prøv at genstarte boksen.

Det gør vi flere gange, men det hjælper ikke. Kan nogen hjælpe med et brugbart råd??

Med venlig hilsen - Ole Jensen


4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Kan den afvikles fra Arkiv.? Enten fra YS Arkiv eller fra DRTV.?

Der kan også prøves at slukke for det hele, Router og TV boks når Router så er klar igen tænd TV boks, virker det så.? Hvis ikke, så kontakt YS, de vil også være med her på forummet efter Weekenden.

Badge

Umiddelbart tror jeg, at det ikke kan være en fejl på routeren, for et andet program, der er optaget samme aften kan fint afspilles, og jeg har heller ikke problemer med at se de løbende programmer. Jeg har ikke mulighed for at finde programmet på DRTV-arkiv, da jeg ikke får den fuldes oversigt over arkivet. Oversigten stopper ved bogstav H, med en mulighed for at gå “Til toppen”. - Det er en af de uhensigtsmæssigheder, som jeg forgæves har søgt om at få løst ved henvendelse til YouSee.

Omdømme 7
Badge +9

Det skulle kunne findes via Søgefunktionen for det ligger på DRTV, som det ses af disse Screenshots.

 

 

Badge

Jeg har også fundet det på den måde, du anviser. Men det er frustrerende, at “Alle programmer” ikke viser alle programmer. 

Når jeg forsøger, at se afsnit 1 af “Indefra …  “ direkte fra DRTV-arkiv, så går mit tv i sort, så jeg kommer ikke videre.

Nu håber jeg at en YS-tekniker kan hjælpe. Han skulle ringe til mig på onsdag.

Besvar