Spørgsmål

Fejl på LG tv efter opdateret brugerflade


Badge

Efter diverse fejl med ny brugerflade mente youSee at jeg skulle have en ny TV-boks samt router, da man mente det kunne være min wifi-forbindelse, som iøvrigt ikke gav anledning til problemer. TV-boksen viste sig at være identisk med den, jeg nu har returneret til youSee, routeren var en ny model. Så godt så langt, men efter opstart har der vist sig endnu flere problemer end med den gamle, især er det utroligt irriterende at skulle anvende/blande såvel TV-boks fjernbetjeningen som TV’s egen for at få en bare nogenlunde anstændig lyd. De “gamle” fejl (opstået efter opdateringen af brugerfladen) er der stadig, blot er opdatering af især TV-oversigten blevet langsommere og fejlmeddelsen om at der er dårlig forbindelse til et HDMI-stik oftere (det er ikke tilfældet).

For mig er der kun en morale, - den nye brugerflade er desværre så fyldt af fejl (i hvert fald på et LG smart TV), at det er højeste tid at denne brugerflade renses for fejl og opdateres, - eller at man væger at gå tilbage til den gamle, der i det mindste virkede og det rimeligt hurtigt. 

Kan man som kunde forvente denne ændring hurtigst muligt, eller skal man begynde at se sig om efter en anden udbyder? 

venlig hilsen,

Tes45


1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Tes45 

Velkommen på YouSee Forum😊

Jeg er ked af at læse, at du ikke er tilfreds med tv-boksen og den nye opdatering. 

De ting du nævner er noget vi er opmærksomme på, og helt generelt, så forsøger vi også at opdatere og optimere softwaren løbende.

Jeg bruger selv boksen og har dog ikke problemer med at justere lyden til et tilfredsstillende niveau, hvad enten jeg får reguleret på tv’ets eller boksens fjernbetjening. Det er dog rigtigt, at den har et anderledes lydniveau nu.

Besvar