Spørgsmål

Disney på blandselv


Badge

Jeg opdagede den anden dag at Disney lå til 1 point så tilføjede den min blandselv, men vi skal login med en kode?? Og lig mærke til det er kun Disney ikke Disney+


12 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Den kanal.

Det er en helt almindelig kanal som alle andre kræver ikke andet end at den tilvælges for 1 Point. Det er også en kanal der er med i Fastpakke Mellem og Fuld.

 

Disney Channel1 point

Disney Channel er en børnekanal, men den kan sagtens ses af hele familien. Kanalen viser sjove og finurlige tegnefilm samt underholdende tv-serier for de lidt større børn, der handler om familie, skole og venskaber. Disney Channel viser også de bedste klassiske Disney-film og selvfølgelig de nyere Disney-film.

Badge

Men jeg kan ikke komme ind på den uden en kode

Omdømme 7
Badge +9

Det er nok kun YS der kan svare/give en forklaring på det, men de er næppe med her på Forummet igen før Mandag. De kan dog kontaktes via Messenger på deres FB side.

Forældrekontrol? Standardkoden er vist 0000.

Omdømme 7
Badge +9

Den kan jo ikke låses før den er valgt til, og det skal man selv gøre.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @G.K.H 

Det lyder som om, at du tilgår Disney+ genvejen (til streamingtjenesten) og ikke selve kanalens genvej😊

Hvis du har valgt Disney Channel, så bør du kunne finde kanalen i tv-guiden eller under menupunktet “Kanaler”.

Badge

Jeg kan godt se den på minside og på mine kanaler men den vil ikke lade mig komme ind uden en kode

Og det er ikke den der firecifrede forældrekode (når den ses via boksen)?

Omdømme 7
Badge +9

Så skal man selv aktivt have låst den, det er ikke muligt før den er tilvalgt, den låser ikke sig selv.

Er det utænkeligt, at det er autovalgt ved første tilvalg af sådan en børnekanal? Måske har funktionen været i brug engang for længe siden?

Jeg tænker bare, at det kan næsten ikke være andet… Når man går ind på sådan en almindelig tv-kanal.

Omdømme 7
Badge +9

Medgiver at det er underligt, måske et billede vil kaste lys over det, så @G.K.H lig et billede op.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @G.K.H 

Jeg er enig med Radiomanden i, at et billede vil være en stor hjælp i dette tilfælde 😊

Læg mig gerne et billede op af det du får frem når du prøver at tilgå Disney-kanalen.

Besvar