Spørgsmål

Brug eget login på streaming tjenester


Badge

Hej,

 

Jeg har abonnement og derved login til streaming tjenester i forvejen, og ønsker ikke disse igennem YS bland selv.

På Humax 5000 ligger Netflix, Disney+ og Viaplay som ‘kanaler’, og her kan jeg fint logge ind med mine eksisterende konti. Hvordan får jeg tilføjet TV2 play, HBO, SKShowtime osv. som ‘kanaler’ på samme måde uden at skulle betale med point? Så jeg kan bruge mit eget login.


3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hvis det skal være via You See og på TV boksen, så skal der opsiges de nuværende, og når de udløber bestilles de hos You See, ellers betales der jo dobbelt. Adgangskode tilpasses efterfølgende. Der undgås ikke at bruge Points, skal det undgås, så skal der købes direkte hos TV2 Play og hos MAX, de tjenester kommer så ikke på Humax boksen.

C More og Britbox følger med i TV2 Play. SKY Showtime er tillæg på TV2 Play

Omdømme 7
Badge +9

Det korte svar er Det kan du ikke få de kanaler på boksen… uden at bruge points.

Feks. har jeg alt på mit Smart TV, meget nemmere…

Omdømme 6
Badge +8

Hej @phpete 

Som der nævnes her i tråden, så er det du efterspørger ikke muligt. 

Vi har pt. ikke apps til de resterende streamingtjenester tilgængelige på boksen, så man kan logge ind i dem med et login udenom YouSee. Årsagen er, at man - med undtagelse af TV 2 Play - får adgang til alt indholdet direkte på TV_boksen, når man vælger det gennem os, og der er derfor ikke behov for tjenestens egen app, ligesom der f.eks. er med Disney+ og Netflix. 

Det du efterspørger er muligt på vores streamer, da der her kan installeres apps. Streameren kan dog ikke erstatte boksen hvis man har et Bland Selv abonnement, som den vil skulle vælges som et supplement. Streameren fungerer på samme måde som en Chromecast, men hvis du ønsker, kan du læse mere om den her: https://yousee.dk/streamer

 

Besvar