Spørgsmål

Boksen virker stadig ikke - 404 x-pvr


Badge

Yousee tv-boks virker stadig ikke, og har ikke gjort det i flere år. (Hvilket også ses af forum) Pludseligt virker den så lidt igen, og nu strejker den  på 2. døgn. Fejlen 404 x-pvr hvor man hverken kan optage, afspille eller slette. Det må dog være nyheder på vej snart? 

Det er sket efter I er gået over til cloud- versionen, de gamle bokse virkede perfekt! Hvornår er fejlen fikset? 

'Sluk og tænd", 'opdater' og 'prøv igen senere'  er altså ikke ok-svar mere! Det var en rigtig god løsning,  der til ' ankomsten af den nye boks virkede perfekt. 


10 Kommentarer

Badge

YouSee skriver i deres driftsinformation at de forventer fejlen er løst i dag kl 16, eller kl 20, de er tilsyneladende ikke enige med sig selv.... 

Har samme problem i  Haslev. 

404 x-pvr fejlen har jeg efterhånden set ret mange gange. 

Indenfor de sidste par måneder, har der været meget problemer med hele Yousee’ backbone.

Nogen gange kan boksen være problemet, og en genstart afhjælper problemet.

Men denne gang er det hos Yousee.

 

Jeg tror egentlig godt, at jeg kan optage eksisterende optagelser. Men jeg kan ikke planlægge og slette optagelser. 

 

Omdømme 7
Badge +9

Hej, hvilke programmer/udsendelser er det i prøver at optage? Noget kan slet ikke optages og det er ikke noget Yousee kan gøre noget ved…

Badge

YS har rykket planlagt løsning til i morgen kl 18.

Er jeg den eneste der føler jeg bliver skampulet af YS? 

404 - fejlen har været der i årevis, og YouTube fungerer stadig heller ikke på boxen!

 

Hvorfor betaler vi fuld pris for et så mangelfuldt produkt?? 

Omdømme 7
Badge +9

Det er en fejl der kommer og går. derfor svær at rette. Det er ikke så sandsynligt at You Tube vil komme til at virke, så det må ses via App på TVet.

Omdømme 7
Badge +9

404 har også været der prøver man feks. at optage Live golf som ikke virker…

Youtube virker fint på min boks, så jeg tror det virker hos en del flere, den eneste ændring hos mig de sidste dage, det tage ret lang tid at skifte kanaler på Play appen.

Det ville så i den grad klæde YS at uddele nogle point, der kan bruges på filmleje, nu man ikke kan bruge optager funktionen i deres altid fejlfyldte produkt. Men der er nok større sandsynlighed for at solen stiger i vest end at man får noget foræret for ulejligheden af dette grådige foretagende…

Omdømme 7
Badge +9

Det er oplyst at der ikke gives nogen form for erstatning ved den type fejl.

Omdømme 7
Badge +9

Man kan optage igen nu med en 4000 boks, jeg kan ihvertfald…

Det er oplyst at der ikke gives nogen form for erstatning ved den type fejl.

Som sagt: grådige foretagende…

Besvar