Spørgsmål

Arkiv


Badge

Hvorfor kan jeg ikke finde “Badehotellet “sidste afsnit fra søndag d. 24.3  under Søg ?


8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

På TV2 Play App’en ? skriv Bade, så er den der.

Omdømme 7
Badge +9

Radiomanden, har du prøvet det? I Yousee play appen?

Omdømme 6
Badge +8

Hej 

Først og fremmest, så har jeg ændret dit brugernavn, det er er imod vores regler, at bruge telefonnummer og lignende som brugernavn. 

Når jeg søger efter Badehotellet i vores app herfra, så kommer afsnittet fra i søndags frem. Hvilken enhed oplever du det på? Altså er det TV-boks eller app? Og hvis det er sidstnævnte, hvilken enhed er det så på? 

Badge

Det var via TV Boks, jeg ikke Kunne. Men idag har jeg prøvet igen, og nu kan jeg godt søge /finde afsnittet fra i søndags. 
 

pS Hvilket brugernavn har du givet mig ?

Omdømme 7
Badge +9

Det står jo i opslaget du lige har skrevet, samt i dit første opslag.

Tilføjelse: Badehotellet lå ikke i arktivet, da tråden blev oprettet. Seneste afsnit fra søndag ligger der.

Omdømme 6
Badge +8

Ja, det er mig der ikke kan læse - afsnittet fra d. 24/3 var udløbet for længst, da det kun er i Arkiv i 48 timer. Så det der blev fundet, var det nye afsnit. 

 

Omdømme 6
Badge +8

Det var via TV Boks, jeg ikke Kunne. Men idag har jeg prøvet igen, og nu kan jeg godt søge /finde afsnittet fra i søndags. 
 

pS Hvilket brugernavn har du givet mig ?


Dit nye brugernavn er generisk og hedder blot ForumBrugernavn266 - men du kan fortsat blot logge ind med dit YouSee login som du plejer, så det har ikke den store betydning.

Besvar