Spørgsmål

App på Apple TV 🤬


Badge

Har en 500mb forbindelse. Alle streamingtjenester fungerer. Yousee App:

når man har set en optagelse på appen og vil tilbage til TV og guiden, står app blot og loader. Så skal man lukke app helt ned og starte den igen. Dette skal man faktisk hvergang man skifter lidt rundt i Yousee Appen. iOS ver.: 17.4 Yousee app ver.: 8.13.0

PS kan i ikke flytte TV Guiden så den ligger øverst på appens startside, det giver ikke mening man starter appen og skal bladre ned for at finde TV Guiden spm jo er hovedemnet

venlig hilsen

Allan


2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hej @pon-10 

Velkommen på YouSee Forum😊

Vi er bekendte med de udfordringer du oplever og det er ngoet vi prøver at optimere og forbedre løbende. 

Denne tråd har været sendt forbi vores udviklere på appen.

Badge

Bare utroligt det har stået på igennem de sidste 3 opdateringer fra jer. Så brugeroplevelsen er ikke prioriteret desværre. 

Besvar