Svar

sikkerhedspakken


Badge

Jeg havde engang sikkerhedspakken installeret på mine enheder - det virker ikke længere.. Kan forstå at sikkerheden nu sidder direkte i routeren, min router er ret gammel “fast 3686”, så er i tvivl om jeg overhovedet er beskyttet. 

Jeg ville også gerne fortsætte med at have sikkerhedspakken på mine enheder, men mine licenser er forsvundet fra “mit yousee - bredbånd” 

Nogen der kan hjælpe med info - pft

icon

Bedste svar af Louise 25 April 2024, 10:15

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Sikkerhed F Secure Sence ligger i 3890 Modems og i D6 Routerrne, ønskes sikkerhed på diverse enheder, så skal det tilkøbes.

Under bredbånd kan der ses om der er adgang til sikkerhedspakke.

 

Badge

Tak for svar

Hvis min router ikke understøtter det “nye” burde Yousee vel have sendt mig en ny router - i stedet for bare at fjerne mine licenser uden videre - i det mindste sende en mail eller noget.

 

Skal jeg så virkelig tilkøbe sikkerhedspakken igen og bede om en ny router

og lige for prins knuds skyld - linket virker selvfølgelig ikke

Omdømme 7
Badge +9

Der sendes ikke en ny når den du har virker, har selv en ældre Router (KAON) og ikke en D6, og ønsker heller ikke en D6, den er lige så tosset med diverse funktioner som 3890 Modems er. KAON kan man styre selv, det kan man ikke med D6.

Kan heller ikke bruge F Secure længere på PCen, kun på Telefonen.

Badge

det vil sige du har købt antivirus et andet sted fordi du ikke vil have de nye routere - en ekstra “ærgerlig” udgift er det ikke ?

Omdømme 7
Badge +9

Har ikke noget lige nu, andet end på Telefonen, men Chrome OS er vist ikke det mest udsatte at bruge.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @crvena 

Sagemcom 3686 har ikke fået firmware med Mit Internet, så det lyder mærkeligt at din Sikkerhedspakke er blevet fjernet. 

Jeg synes vi skal få kigget på det, og jeg sender dig derfor lige en privatbesked. 

Besvar