YouSee slukker for analog TV



Vis første besked

31 Kommentarer

Mht. antennekablet, så er det godt, at du har købt et nyt, da de bliver forældet efter ca. 4½ år, så skal du have et nyt antennekabel, da de bliver forældet efter 4½ år, da flere HD programmer kommer, nu når der pt. er både analoge og digitalt TV i oml Så det e rigtig nok.

Har du en teleslynge, så er det ret besværligt, da der øb, der er meget overfølsomme overfor gamle kabler og stik

Hvis du har f.eks. teleslynge eller højtalere, så er dette meget ukompliceret .pakket sammen, da jeg aldrig har set så meget rod bagved et TV, med mindre det er tilsluttet direkte til TV´et eller forstærkeren.

Kort sagt, kunne dette være nok til, at du fik det HDMI kabel direkte fra boks til TV, og fra TV (De farvede kabler  til teleslyngen eller højtaleren.

Hej Mogens-TV-mand

Jeg har hverken teleslynge eller højtalere tilknyttet.

De ledninger du kan se på billedet, er dem fra den lille hvide boks til henholdsvis harddiskoptager og TV og ledninger fra harddiskoptager til TV.

Ja, ledningerne ser rodet ud, ledninger skulle ikke være så lange. Jeg har besvær med at få dem gemt i drejesoklen til fjernsynet da det er så tungt at jeg ikke kan rykke det så jeg kan komme ind bagved.

Venlig hilsen

Jytte

Er dine antennekabler yousee/stofa-godkendt? Oplever du (pixel)fejl i billedet, når du ser tv direkte?

Mit antennekabel er købt hos Yousee.

Ikke nogen problemer med at se TV direkte.

Prøv at tage din optager ned til din TDC butik, og få dem til at se på problemet.

Hardwarefejl er det, der er problemet, hvis du har nye kabler, og udtaget på væggen er fejlfrit.

Prøv i første omgang at ringe til kundeservice på telefon 707 04040 for at undgå at tage til butikken, hvis du kan undgå det.

Omdømme 7
Badge +6
Tilbud i samarbejde mellem YouSee og Elgiganten se her.

Besvar