Viasat Film tilgængelig på Coax



Vis første besked

59 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9
Ja, så absolut ingen problemer med det på Humaxen.
Omdømme 7
Badge +9
Er der nogen der har købt Viasat Film kanalerne og kan se det nu?
Omdømme 7
Badge +9
Hej Yousee medarbejder,

I skriver her at man kan se de film kanaler fra i går mandag, men jeg har ringet til jer og der siger han, de ikke kan fås før til august, men hvad er mon ret info?
Omdømme 6
Badge +6
Hej Jorn-Hansen,

Jeg må beklage den besked du har fået på telefonen - det er muligt at bestille den hos os allerede nu. Vi oplever dog lidt udfordringer med bestilling på selvbetjeningen som vi arbejder på! :)

Vh
Nikolaj
Omdømme 3
Hej Yousee medarbejder,

I skriver her at man kan se de film kanaler fra i går mandag, men jeg har ringet til jer og der siger han, de ikke kan fås før til august, men hvad er mon ret info?

Har lige bestilt Viasat film pakken og fik at vide, at den ville kunne ses i løbet af en time.
Omdømme 2
Hej Yousee medarbejder,

I skriver her at man kan se de film kanaler fra i går mandag, men jeg har ringet til jer og der siger han, de ikke kan fås før til august, men hvad er mon ret info?

Har lige bestilt Viasat film pakken og fik at vide, at den ville kunne ses i løbet af en time.


Hvis du har de nye Viasat-kanaler i programlisten, og når du har bestilt Viasat Film-pakken, så skal du sætte boksen / TV'et på DR1 i ca. et minut. Så burde dem komme...

Har du IKKE Viasat Film-pakken i programlisten, så skal du foretage en ny kanalsøgning.

Hvis jeg da forstod dit skriv således, at du ikke har fået den endnu...
Omdømme 7
Badge +9
Jeg ringede til dem for at høre hvornår vi kunne se de nye Kanaler officielt, men da han sagde de først kunne ses til august, sagde jeg at jeg så bare ville vente...

Men sig det ikke til nogen! Jeg har siden den 5. juni kunnet se de kanaler. 🙂
Omdømme 3
"Jeg ringede til dem for at høre hvornår vi kunne se de nye Kanaler officielt, men da han sagde de først kunne ses til august, sagde jeg at jeg så bare ville vente..."

Man skal IKKE vente til august.... 5 min. efter jeg havde bestilt pakken, var den på min Humax boks og mine 2 ekstra kort.
Omdømme 7
Badge +9
Btw, Jeg ser næsten kun sports kanaler og nok ikke sikkert jeg vil bestille de kanaler, den dag de forsvinder... Men mailbrugernielsen hvordan kan du bestille dem så sent?
Omdømme 2
Btw, Jeg ser næsten kun sports kanaler og nok ikke sikkert jeg vil bestille de kanaler, den dag de forsvinder... Men mailbrugernielsen hvordan kan du bestille dem så sent?

Ups! Så ikke lige, at du havde spurgt mig.... Beklager. Men... Gå ind på det gamle sted, som stadig er flyvende... Så kan du bestille noget der:
https://yousee.dk/tv/ekstrakanaler/bestil_ekstrakanaler.aspx

Se under "Ekstrapakker". Skal så sige, at jeg IKKE har bestilt Viasat-pakken endnu.
Har netop bestilt, og virker fint. dog er family i SD?? nogen der ved om den snart kommer i HD?
Hej hej.
Jeg har nu 2 gange ringet til jer, og bestil en yusee boks. Begge gange brugt over 30 min i kø.
Nu gider jeg ikke ringe mere, men jeg vil meget gerne have den boks tilsendt som er bestil, og også betalt for!

Vh.
Jesper Jochumsen
Omdømme 5
Badge +2
Hej hej.
Jeg har nu 2 gange ringet til jer, og bestil en yusee boks. Begge gange brugt over 30 min i kø.
Nu gider jeg ikke ringe mere, men jeg vil meget gerne have den boks tilsendt som er bestil, og også betalt for!

Vh.
Jesper Jochumsen


Det kan jeg godt forstå.

Jeg må indrømme, at det er noget, der skal forbi vores kundeservice, men i stedet for at hænge i røret, kan du også udfylde formularen på følgende link - så skal vi nok finde ud af det.

https://kundeservice.yousee.dk/kontakt-os

Stefan, YouSee Forum Team
Omdømme 7
Badge +6
Hej hej.
Jeg har nu 2 gange ringet til jer, og bestil en yusee boks. Begge gange brugt over 30 min i kø.
Nu gider jeg ikke ringe mere, men jeg vil meget gerne have den boks tilsendt som er bestil, og også betalt for!

Vh.
Jesper Jochumsen


Det kan jeg godt forstå.

Jeg må indrømme, at det er noget, der skal forbi vores kundeservice, men i stedet for at hænge i røret, kan du også udfylde formularen på følgende link - så skal vi nok finde ud af det.

Stefan, YouSee Forum Team

Hvilket link?:D
Omdømme 7
Badge +6
Hej hej.
Jeg har nu 2 gange ringet til jer, og bestil en yusee boks. Begge gange brugt over 30 min i kø.
Nu gider jeg ikke ringe mere, men jeg vil meget gerne have den boks tilsendt som er bestil, og også betalt for!

Vh.
Jesper Jochumsen


Det kan jeg godt forstå.

Jeg må indrømme, at det er noget, der skal forbi vores kundeservice, men i stedet for at hænge i røret, kan du også udfylde formularen på følgende link - så skal vi nok finde ud af det.

Stefan, YouSee Forum Team

Hvilket link?:D

Nu er det efterfølgende indsat.
Omdømme 6
Badge +6
Du er alt for hurtig, Joern! 😃
Omdømme 5
Badge +2
Har netop bestilt, og virker fint. dog er family i SD?? nogen der ved om den snart kommer i HD?

Hej Dahl

Viasat har på nuværende tidspunkt ikke planer om at lancere kanalen i HD, men i december eller januar går kanalen fra MPEG2 til MPEG4.

Stefan, YouSee Forum Team
Omdømme 7
Badge +1
Den sendes i HD hos Stofa, Viasat og Waoo



http://digitalt.tv/hd-kanaloversigt/?wpv_aux_current_post_id=14663&wpv_sort_orderby=post_title&wpv_sort_order=asc&wpv_view_count=35225-TCPID14663&wpv_paged=5




https://www.viasat.dk/produkter
Omdømme 7
Badge +2
Mærkeligt, Viasat Film Family kan kun findes i SD på 12034 H
https://www.lyngsat.com/packages/Viasat.html

Bare til sammenligning, så har en som Glenten, der er en af landets største privat ejede kabel tv operatører den heller ikke i deres udbud i HD:
http://www.glenten.dk/kanaloversigt
Omdømme 3
Viasat selv har heller ikke Family i HD.
Så den findes sikkert kun i SD.
https://www.viasat.dk/produkter
Mvh.Michael.
Omdømme 7
Badge +2
Jeg også været inden at kigge på Bo's liste på digitalt.tv
Han har den heller ikke listet som værende i HD hos nogen som helst af udbyderne, så det må have været en fejl den HD tilføjelse, som han så nu har fået rettet.
Omdømme 7
Badge +9
Er Yousee stoppet med at udsende de Viasat film kanaler, da de efter den seneste kanal opdatering er forsvundet fra min kanal liste?
Omdømme 7
Badge +2
Er Yousee stoppet med at udsende de Viasat film kanaler, da de efter den seneste kanal opdatering er forsvundet fra min kanal liste?

Ikke til min kendskab. Series kanalen er i hvert fald stadig tilgængelig ukodet.
Den blev fundet under en kanal opdatering jeg gjorde på mit TV af de ukodede kanaler den fulde pakke i dag Tirsdag.
Omdømme 7
Badge +9
Viasat Series er jo i Fuld pakken, men skal have Viasat Film pakken for at se de film,

Da man skal ringe til Kunde service for at få de film, fik jeg dem til at ringe til mig i dag, men ved forespørgsel om de film kanaler var væk, skulle jeg ringe til Teknisk support, hvad jeg dog ikke har gjort endnu.
Omdømme 3
Viasat Series er jo i Fuld pakken, men skal have Viasat Film pakken for at se de film,

Da man skal ringe til Kunde service for at få de film, fik jeg dem til at ringe til mig i dag, men ved forespørgsel om de film kanaler var væk, skulle jeg ringe til Teknisk support, hvad jeg dog ikke har gjort endnu.


Viasat film kanalerne:
Viasat Premiere, Viasat Hits, Viasat Action og Viasat Family er i en separat program pakke der kan tilkøbes for 99 kr. om måneden, ligesom f.eks. Cmore film kanalerne.
Viasat film kanalerne indgår IKKE i fuldpakken, og følger heller ikke med når man abonnerer på Cmore.
Yousee har nok opdaget at nogle kunder havde uberettiget adgang til disse kanaler
derfor er de væk fra din liste.
Jeg abonnerer på kanalerne, og de er ikke væk fra min program liste.

Besvar