Ny YouSee tv-boks



Vis første besked

143 Kommentarer

Okay.

Er det på grund grundpakken.

Omdømme 7
Badge +1
Nej det er bare, at Yousee vil være sikker på at foreningen er kunder hos dem og ikke hos andre udbydere i perioden

Tak for svar.

Jeg syntes det er bundefangeri af højeste karakter.

Vores forening har en aftale med TDC vedr. grundpakke prisen - hvis halvdelen af vores beboer ønsker at komme ud af Yousee, så vil vores grundpakke stige, ikke før.

Med den nye binding på 2 år, der har Yousee valgt at det er 10 %, så hvis 5 vælger noget andet, så vil vores grundpakke stige.

Hvad vælger foreningens medlemmer så, selvfølgelig at blive i den gamle ordning, og begynde at se sig om efter en anden leverandør.

Badge
Jeg kan meddele at min antenneforening er bundet til en aftale som varer indtil 31/3 2019 - altså næsten 3 år. Jeg bliver også opkrævet 99 kr./md. og TDC vil ikke ændre dette før en ny aftale er indgået !!

Omdømme 7
Badge +1
polimut skrev:
Jeg kan meddele at min antenneforening er bundet til en aftale som varer indtil 31/3 2019 - altså næsten 3 år. Jeg bliver også opkrævet 99 kr./md. og TDC vil ikke ændre dette før en ny aftale er indgået !!

Din forening kan være bundet i lang tid i forbindelse med at den har indgået en aftale på et tidspunkt.

Hvis foreningen ellers har et opsigelses varsel som mange har, på udgangen af et kvartal + 1 år, så burde

foreningen formentlig kunne underskrive aftalen, idet den blot hedder, at opsigelses vrsel ikke kan afgives de første 2 år

Prøv at tale med din antenneforening

Omdømme 6
Badge +1
Min forening havde en kort bindingsperiode tilbage i en tidligere aftale (til 31. juli 2016).

Jeg henvendte mig i marts 2016 til YouSee's foreningsrepræsentant og fik fremsendt en ny aftale med en 24 mdr. bindingsperiode og en opsigelsesfrist på 1 år. Den blev godkendt af foreningen og  trådte i kraft, da YouSee fik den i hænde i maj 2016.  Den tidligere aftales bindingsperiode bortfaldt samtidig.

Polimuts forening skal rette henvendelse til YouSee's foreningsrepræsentant og få afklaret problemet. Formentlig kan man løse problemet med en ny aftale med 24 mdr. binding og derefter 1 års opsigelsesfrist. fra aftalens indgåelse.

Omdømme 7
Badge +6
Coavin skrev:
Jeg syntes det er bundefangeri af højeste karakter.

Vores forening har en aftale med TDC vedr. grundpakke prisen - hvis halvdelen af vores beboer ønsker at komme ud af Yousee, så vil vores grundpakke stige, ikke før.

Med den nye binding på 2 år, der har Yousee valgt at det er 10 %, så hvis 5 vælger noget andet, så vil vores grundpakke stige.

Hvad vælger foreningens medlemmer så, selvfølgelig at blive i den gamle ordning, og begynde at se sig om efter en anden leverandør.

Hvis du føler dig bundefanget, er det din forening, du skal rette skytset mod. Det er foreningen, der på dine og øvrige beboeres vegne, har indgået en aftale.

Hej Nikolaj

Når I nu har besluttet ikke at udvikle muligheden for favoritlister, kunne man så forestille sig, at kanalsorteringsfeaturen kommer til at omfatte en mulighed for at deaktivere kanaler? Bare så man ikke behøver at zappe henover alle de "uinteressante" kanaler i Fuld-pakken. Vi er jo stadig nogle, der bedst kan lide at zappe :D

Der er vel ikke nogen som har sagt at dette er droppet ..  Det er blevet lovet i en senere opdatering og der er vel godt grund til at tro at det har høj prioritet, da det er noget som mange efterspørger ..

Omdømme 7
Badge +1
kulsin skrev:
Der er vel ikke nogen som har sagt at dette er droppet ..  Det er blevet lovet i en senere opdatering og der er vel godt grund til at tro at det har høj prioritet, da det er noget som mange efterspørger ..

"Opsætning af egen kanal liste, på samme måde som det gøres på TV/Film Appen. En kanalsortering er bekræftet"

http://forum.yousee.dk/t5/TV/%C3%98nsker-til-den-nye-boks/m-p/10005#U10005

præcis ...  ;-)

Hej kulsin og mich

Dejligt med kommentarer, og I har selvfølgelig ret..."Kanalsortering bekræftet"... Nu arbejder jeg selv i IT-verdenen, så jeg ved godt, at der nogle gange er stor forskel på opfattelsen af indholdet af en aftale - afhængig af om man er leverandør eller kunde. Derfor tænkte jeg, at det da ikke kunne skade med lidt input og forventninger til det funktionelle
Omdømme 7
Badge +1
[quote]Bampo1 skrev:
Hej kulsin og mich

Dejligt med kommentarer, og I har selvfølgelig ret..."Kanalsortering bekræftet"... Nu arbejder jeg selv i IT-verdenen, så jeg ved godt, at der nogle gange er stor forskel på opfattelsen af indholdet af en aftale - afhængig af om man er leverandør eller kunde. Derfor tænkte jeg, at det da ikke kunne skade med lidt input og forventninger til det funktionelle
Ser til min ærgelse at den nye boks har slette programmerne fra mine optagelser selv om jeg har låst dem fast, er der en grænse for hvor lang tid den vil gemme optagede programmer ? eller er det en fejl i boksen at den ikke har gemt de optagede ting....

Syndes det er banan ærgeligt at den ikke har gemt, låste dem fast, men så ikke været hjemme i et par dage og vupti seneste programmer var væk :@ :(  :(  :(

Fjernbetjeningen skulle egentlig have funktionen at kunne tænde for Tv'et. Men begge knapper øverst tænder for boksen.

Er det en fejl der bliver rettet?

Ligeledes mangler der en knap til tekst TV.

Omdømme 6
Badge +1
Djanko skrev:
Fjernbetjeningen skulle egentlig have funktionen at kunne tænde for Tv'et. Men begge knapper øverst tænder for boksen.

Er det en fejl der bliver rettet?

Ligeledes mangler der en knap til tekst TV.

Det er muligt at programmere din fjernbetjening til at tænde for dit tv.

https://kundeservice.yousee.dk/tv/funktioner-og-brug/fjernbetjening-til-yousee-boksen/opsaet-fjernbetjening  Der er dog visse tv der ikke tænder på HDMI-indgangen, men på antenne-indgangen.

Tekst-tv fungerer endnu ikke, men YouSee vil gøre det muligt i en kommende opdatering af bokse. Tasten til tekst-tv findes lige under 9-tasten. 

Halløj.

Jeg har fået min nye boks og den virker (næsten) som den skal.

Jeg kan ikke spole og starte forfra. 

Er der mon nogen der har en løsning på det?

Ja, og min History Channel 2 er pludselig forsvundet. En af de kanaler jeg så mest.

Venlig hilsen Lasse

Omdømme 1
Jeg har mistet flere af mine kanaler efter opdatering af boksen med 1-10. Da det ikke er muligt at indlæse kanaler i boksen (denne feature findes ikke) har jeg fået at vide at det er YS som styrer hvilke kanaler der er alt afhængig af ens abonnement. 

Jeg var i forbindelse med supporten flere gange i går, og til sidst fik jeg en supporter, som tilsyneladende viste mere end de andre jeg talte med. Han sagde at det var et "kendt problem", men havde ingen løsning på det!!!!!!!!!

Er der andre som er ude for det samme????????

Omdømme 3
Badge +1
Nej jeg har det modsatte. Jeg har flere kanaler end jeg abonnerer på.

ELR skrev:
Nej jeg har det modsatte. Jeg har flere kanaler end jeg abonnerer på.

ELR,

Kan du så aflevere dem tilbage. Du har taget Viernings kanaler!

Omdømme 6
Lige for tiden har jeg ca 17 mærkelig sprogede kanaler, jeg odagede det da jeg kom til at trykke - da jeg stod på dr1

Og de kan stadig ikke finde ud af hvorfor jeg har fuldpakke på humax , men bland selv (minus en del kanaler) på samsung boxen.

Omdømme 1
I dag har jeg fået mine kanaler tilbage, jeg har fejlmeldt det, og der skulle komme en teknikker i morgen, men pludselig efter en uge med manglende kanaler er de der igen. Der er så sket noget nyt på boksen, ca halvdelen af det jeg har optaget troede jeg var blevet væk, det er det nu ikke, men billederne som viser hvad der er optaget er forsvundet, så når man bladrer vises der kun en tom forkant og når man aktiverer den får man tekst osv. frem. 

Jeg håber YS læser hvad vi skriver i forummet, så de kan se evt. fejl der er på boksen og få dem rettet.

Jeg savner et forum hvor man kan skrive til YS om de problemer man evt. har med boksen!

Omdømme 3
Badge +1
Det har jeg prøvet. Det eneste du skal gøre at genstarte boksen. Det kan du inde i indstillinger.
Omdømme 7
Badge +1
Vierning skrev:
I dag har jeg fået mine kanaler tilbage, jeg har fejlmeldt det, og der skulle komme en teknikker i morgen, men pludselig efter en uge med manglende kanaler er de der igen. Der er så sket noget nyt på boksen, ca halvdelen af det jeg har optaget troede jeg var blevet væk, det er det nu ikke, men billederne som viser hvad der er optaget er forsvundet, så når man bladrer vises der kun en tom forkant og når man aktiverer den får man tekst osv. frem. 

Jeg håber YS læser hvad vi skriver i forummet, så de kan se evt. fejl der er på boksen og få dem rettet.

Jeg savner et forum hvor man kan skrive til YS om de problemer man evt. har med boksen!

Din fejl minder om denne, hvor det både er program info og billedikoner ved optagelser/planlagte

http://forum.yousee.dk/t5/TV/Ny-boks-starter-op-om-morgenen-uden-eller-meget-meget-lidt/m-p/10813#U10813

Besvar