Netflix er nu del af Bland Selv-universet



Vis første besked

70 Kommentarer

Kære Yousee,
Så opgraderede jeg fra 20 til 36 Bland Selv point pga. det nye Netflix tilbud. Det gik, men ikke smertefrit. Derfor denne respons, så I ved hvad der kan gøres bedre for andre kunder der ønsker at bestille online og komme igang med det samme, som det er standarden for streamingtjenester.
1) Efter bestilling online får man at vide at ordren bliver gennemført NÆSTE HVERDAG. I mit tilfælde bestilte jeg 21. december, så jeg skulle vente til d. 27... Det er særligt uheldigt, når man skal koordinere sin bestilling med udløb af sin eksisterende Netflix betalingsperiode. Ved telefonisk kontakt til kundeservice var det muligt at bestille til samme dag. Hvorfor dog ikke tilbyde det samme online?
2) Når man bestiller Netflix på Bland Selv siden på web, får man ikke tydeligt at vide hvad næste skridt er; man ser samme skærm som når man udskifter kanaler i pakken. Bekræftelsesmailen, der kommer inden for en time, skriver heller ikke hvad man skal gøre som næste trin. Hvis nu I viste addressen yousee.dk/netflix-signup på bekræftelsessiden, i bekræftelsesmailen og på jeres google-bare kundeserviceside for Netflix på BlandSelv, så ville jeg have sparet en del kræfter og frustration.

Men fint udbud I har opbygget under BlandSelv, med ekstrakanaler og streaming til en samlet pris.
Så mangler vi bare et man kan benytte HBO Nordic app på tablet og Apple TV.
Held og lykke med det!
Omdømme 7
Badge +9
HBO via You See og C More, er direkte på You See TV boks, App's som findes til diverse enheder og Web TV.
hej yousee.
jeg har været ind og bestille Netflix på blandselv, fået en mail.
men når leg prøver at login på linket yousee.dk/netflix-signup skriver den bare Ukendt fejl?
Hvad gør jeg forkert?
Omdømme 7
Badge +9
Har lige åbnet linket, der er ingen fejl.


Er der prøvet med anden Browser.?


det er når jeg prøver at login?
jeg har prøvet at skifte Browser???
Omdømme 7
Badge +9
Som det ses, så har jeg ikke fejlen, så hvad der går galt kan der ikke svares på.


det er når jeg prøver at login?
jeg har prøvet at skifte Browser???


Jeg har samme problem. Det er en fejl 500 (internal server error), så det burde ikke være et browser problem.
Omdømme 7
Badge +9
Jeg kommer stadig ind via linket uden problemer.
Jeg kommer stadig ind via linket uden problemer.

Der er heller ikke problemer med at komme ind via linket, hvis man IKKE forsøger at knytte Netflix og Yousee sammen samtidig. Jeg har været igennem hos kundeservice. De erkender problemet og der er lavet en fejlsag.
Har oprettet Netflix via bland selv men fik ikke annulleret Netflix abb inden jeg signede op kan jeg blot opsige Netflix nu eller hvordan .
Omdømme 7
Badge +9
Har oprettet Netflix via bland selv men fik ikke annulleret Netflix abb inden jeg signede op kan jeg blot opsige Netflix nu eller hvordan .

Hej frank1972

Ja, jeg vil mene, at du skal have fat i Netflix der for at stoppe betalingen dér 🙂
Hold da op et selvmål!!!, hvorfor skal jeg som poster penge i jeres foretning med hurtigt inetrnet, Bland Selv 36 mm, bruge så mange point at få Netflix 4K, 17 POINT!, det er halvdelen af mine kanaler, og det kommer i øvrigt ikke til at ske.
Synes måske også det er anelse uretfærdigt at Bland Selv 10 kan få samme pakke for 8 point,, så fordi man gerne vil have en masse kanaler oveni, så skal man straffes og bruge en masse point.

Er på vej ind for at bestille NEtflix uden om Yousee, desværre
Omdømme 7
Badge +9
Dersom at et point i bland selv 10 koster mere end i bland selv 36, er det klart at der skal bruges flere points i 36 end i 10.
Bland selv 10 Ca Kr. 18/Point, Bland selv 36 Ca. Kr. 7,80/point.
Det er da på ingen måde klart!, Yousee har vel en klar intention at få dig til at købe en så stor pakke som muligt, og hvis man mangler nogle point i BS 10, eller 20, så er det vel meningen at man kan opgradere for at få de point man skal bruge.
Dine priser pr kanal er jo netop sådan som alt her i verden fungerer, jo flere penge du lægger, jo mindre koster tingene pr (et eller ander), her i dette tilfælde pr kanal,d et kaldes vel mængderabat.
Streaming point skal da være end for alle, lige som det er med de andre streaming tjenester som Yousee udbyder.
Omdømme 7
Badge +9
Netflix giver ikke rabat, så det koster et antal Points i de enkelte bland selv der svarer til deres priser.
Meget muligt, men så skulle de nok ikke udbydes gennem yousee, kan ikke rigtigt se fordelen, og der skal da selvfølgelig vær en fordel (rabat), hvis man skal vælge netflix gennem yousee.
Omdømme 7
Badge +9
Nu giver de som skrevet ikke rabat, så derfor er det som det er,
Og det ved du jo selvfølgelig
Omdømme 7
Badge +9
Der vides hvad der er blevet oplyst fra You See angående det.
Ja og jorden er flad ?
Omdømme 7
Badge +9
Spørg You See i stedet for ikke at tro på de givne oplysninger. De er altid til at spørge på deres FB side.
Puha..... Hvis du siger de har sagt det, er det godt nok for mig, og jeg har ikke behov for at spørge yousee igen.
Jeg vil hellere lade være med at bruge et tilbud gennem YouSee, som er det samme som Netflix selv udbyder, for jeg har ikke de point til netflix, og kan ikke købe flere point.
Omdømme 7
Badge +9
Ja, der kan kun fås max. 36 Points, da der ikke er større pakker.
Lidt mærkeligt egentlig
Omdømme 7
Badge +9
You See kan måske håndtere det, men det kan de enkelte antenneforeninger nok ikke. De kan ikke engang håndtere bland selv 20, ikke her eller hvad andre har skrevet om deres foreninger.

Besvar