Svar

mine mails forsvinder fra indbakken


Jeg kan ikke modtage mails, når jeg går online og prøver at hente dem via yousee i stedet for via Outlook. Det er ikke fordi, jeg har nået max antal mails eller fordi indbakken på anden vis er fuld. Jeg har 0 mails i inbakken og har brugt kun 25% af systemets kapacitet. Nogle gange kan jeg see, at mailen dukker op i indbakken, men pludselig forsvinder den igen. Dette har aldrig været et problem før - hvad er der galt, og hvad skal jeg gøre?
icon

Bedste svar af MS-ERIK 25 November 2022, 09:43

Se original

35 Kommentarer

Omdømme 1
Badge +1
Det er ikke fordi de bliver flyttet til spam-mappen?
Har du sat en regel op?
Bliver de hentet ind i Outlook, uden at der bliver gemt en kopi på serveren?
De er ikke i spam-mappen. Men de ligger i Outlook. Jeg har for øvrigt netop modtaget en ny mail, som kom ind både her og i Outlook. Jeg nåede at besvare mailen i YouSee, og straks efter forsvandt mailen sporløst herfra. Men svaret ligger fint i 'sendt' mappen hos YouSee (og ikke i Outlook. Og selve mailen ligger derimod i Outlook men ikke på YouSee.
Jeg ved ikke, hvad det vil sige "at der bliver gemt en kopi på serveren".
Omdømme 7
Badge +2
Du må tage et valg, enten holde dig rent til POP3 mail eller rent til webmail.
Dengang jeg var Cybercity og senere Telenor kunde var det upraktisk at prøve på at kombinere de to fra ens egen side af, fordi det kun skabte mail problemer.
Så det er sikkert lige så upraktisk at prøve det nummer hos Yousee også. Jeg anvender aldrig webmail hos Yousee, jeg holder mig rent til POP3 fordi det fungerer 100%
Da jeg var TDC kunde, inden det blev overtaget af YouSee, var det bare aldrig et problem. Jeg har hentet og sendt masser af mails med dette system, der sagtens kunne køre parallelt med Outlook. I øvrigt forstår jeg ikke, hvad det vil sige at "holde mig til rent POP3 eller rent til webmail." Betyder det, at jeg ikke kan hente mails, med mindre jeg har adgang til Outlook? Og at jeg heller ikke kan bruge gmail, hvis jeg vil bruge Outlook?
Omdømme 1
Badge +1
I outlook kan man i Kontoindstillinger under Serverindstillinger sætte flueben ud for Gem en kopi på serveren. Dermed bliver mailene også i webmailen, selvom du henter dem ned i din Outlook.
Hej,

er problemet blevet løst og årsagen fundet?

Jeg har samme problem, som også er opstået indenfor de sidste 3 måneder!

Vi checker emails i løbet af dagen fra vores IPhones. Opsætningen er som foreskrevet af TDC/YouSee. Sletning af emails på serveren er på iPhones sat til aldrig!

Vi har også outlook der hjemme. Også her er vejledningen fulgt. Den blev tidligere brugt til at hente og gemme de vigtigste emails for familien fra serveren.

Problemet er bare, at i løbet af dagen forsvinder emailsene fra serveren. Jeg kan se dem på webmail kort tid efter de er synlige på iPhones. Senere er de væk og kan derfor hverken hentes op med outlook på vores bærbar, og da vi har 2 iPhones på samme mail konti er vi ikke sikker på, at vi begge modtager alle de samme emails!

Det har tidligere, da det var TDC, fungeret med samme opsætning! Der er ikke blevet ændret noget, spørgsmål er blot hvad skal der til for at det igen fungere som tidligere!

Der er ingen regler sat op, ingen videresend, eller lignende. En ganske almindelig opsætning af pop3 på de enheder, som bruges til at læse og sende emails på serveren.

Mvh

Utilfredskunde

Sven Solgaard Andersen
Omdømme 7
Badge +9
Hej

Vi har ikke generelle fejl hvad dette angår.

Du skriver godt nok at systemet er sat op til ikke at slette mails på serveren, men prøv alligevel at teste ekstra gang og eventuelt dobbeltjek alle enheder/computere hvor kontoen er sat op.

Jeg har lige sat min Youmail konto op på iPhone og den henter fint ind, uden at fjerne de mails der lå på webmailen efter opdatering.

Måske en anden bruger har erfaringer fra lignende oplevelser. Jeg håber du har fået det løst..
Hej Kasper,

tak for svaret, som er som man kan forvente.

Alt er kontrolleret på alle enheder før denne henvendelse. Jeg har endda slettet genopsat opstillingen men uden held, så derfor havde jeg håbet I have en bedre ide, end at prøve at teste.
Det er lidt ligesom, har du prøvet at slukke og genstarte din computer, måske hjælper det.

Til din orientering, så har jeg fået det til at virke ved at ændre password. Siden jeg har ændret password har hverken den ene iphone eller ipad slettet nogen emails uden, at jeg har ændret noget på opsætningen.

Det er der nok ikke nogen forklaring på ?

mvh

Sven

Læste mails forsvinder fra min webmail indbakke, når ny mail ankommer.

Hvor bliver de af? Kan de genfindes? De ligger ikke i papirkurv/spammappe.

 

Mvh. Søren DA

Omdømme 5
Badge +8

Hej @Søren DA  

Velkommen til YouSee Forum 😊

Vi skal naturligvis have kigget på problemet. 

Bruger du udelukkende webmail, eller har du også din mail installeret i et mailprogram, på f.eks. din computer eller smartphone/tablet? 

Hej @Søren DA  

Velkommen til YouSee Forum 😊

Vi skal naturligvis have kigget på problemet. 

Bruger du udelukkende webmail, eller har du også din installeret i et mailprogram, på f.eks. din computer eller smartphone/tablet? 

Hej Louise

Jeg har G-mail installeret på min Doro smartphone...

Omdømme 7
Badge +9

Har selv G Mail i mere end 20 år, og der har aldrig været nogen problemer. YS kan ikke gøre noget ved G Mail.det er jo ikke deres.

Omdømme 5
Badge +8

Hej @Søren DA 

Hvis det er en Gmail-konto du oplever problemer med, har vi desvære ikke mulighed for at hjælpe - vi kan kun hjælpe med mailadresser på vores egne domæner. 

Du kan evt. prøve at søge hjælp her: https://support.google.com/mail/?hl=da#topic=7065107 - eller du kan afvente om andre her på Forum har et forslag til en løsning. 

Du ønskes en god dag. 

Jeg har jo ikke problemer m. G-mail! Det er inde i webmail at læste mails forsvinder fra indbakken, når en ny mail ankommer i indbakken. Hvor bliver de i webmail læste mails af? Kan de genfindes? De ligger ikke i webmail papirkurv/spammappe. 

 

Omdømme 5
Badge +8

Hej @Søren DA 

Okay, så tror jeg vi har snakket forbi hinanden. Da jeg spurgte om du havde din mail installeret i et mailprogram, så mente jeg naturligvis din YouSee mailadresse - og altså ikke din Gmail-konto, som vi ikke har noget at gøre med. 

Bruger du udelukkende webmail, eller har du også din YouSee mailadresse sat op i et mailprogram, enten på en computer eller din Doro? Det kan nemlig have betydning. 

Når det er sagt, så har jeg aldrig hørt om at læste mails forsvinder fra indbakken lige så snart man har læst dem i webmail. Jeg har derfor ikke en løsning nu og her, men vi skal naturligvis have kigget nærmere på det, når du vender tilbage med svar på ovenstående. 

Omdømme 7
Badge +9

Du skriver at: Jeg har G-mail installeret på min Doro smartphone… Ligeledes skriver du:  Jeg har jo ikke problemer m. G-mail!  Hvor er problemet så, Har du en YS mail ligeledes.? Det er der ikke oplyst om.

Du skriver at: Jeg har G-mail installeret på min Doro smartphone… Ligeledes skriver du:  Jeg har jo ikke problemer m. G-mail!  Hvor er problemet så, Har du en YS mail ligeledes.? Det er der ikke oplyst om.

Som vist er jeg nybegynder her, men i mit første opslag skrev jeg: “Læste mails forsvinder fra min webmail indbakke, når ny mail ankommer...”

Hej @Søren DA 

Okay, så tror jeg vi har snakket forbi hinanden. Da jeg spurgte om du havde din mail installeret i et mailprogram, så mente jeg naturligvis din YouSee mailadresse - og altså ikke din Gmail-konto, som vi ikke har noget at gøre med. 

Bruger du udelukkende webmail, eller har du også din YouSee mailadresse sat op i et mailprogram, enten på en computer eller din Doro? Det kan nemlig have betydning. 

Når det er sagt, så har jeg aldrig hørt om at læste mails forsvinder fra indbakken lige så snart man har læst dem i webmail. Jeg har derfor ikke en løsning nu og her, men vi skal naturligvis have kigget nærmere på det, når du vender tilbage med svar på ovenstående. 

Hej Louise

  1. Jeg har anvendt Yousee webmail i årevis m samme mailadresse, som jeg også har konfigureret G-mail på min Doro med.
  2. Webmail synkroniserer m. G-mail.
  3. Jeg kan se alle indkommende mails på min G-mail på min Doro, så langt tilbage, som da jeg senest tømte min G-mail papirkurv. Mine ‘gemme’ mapper har jeg imidlertid liggende i webmail, så jeg vil jo gerne have læste mails forblivende i indbakken, indtil jeg enten sletter dem eller lægger dem i en ‘gemme’ mappe.
  4. De læste mails i min webmail indbakke forsvinder ikke, så snart de er læst. De forsvinder, når der ankommer en ny mail til indbakken (‘inbox’).
  5. Som nødløsning har jeg nu i webmail oprettet en mappe ‘læste mails’; her lægger jeg så læste mails ind, og her bliver de liggende, indtil de enten slettes eller lægges i en ‘gemme’ mappe.
  6. Tidligere anvendte jeg også mailprogrammet Outlook på min stationære PC, men det er jeg sluttet med, da jeg ofte blev blokeret af Spamhaus fra at sende mails fra Outlook, da jeg anvender VPN.
  7. Det korte af det lange er stadig, hvorfor læste mails forsvinder fra webmail indbakken, når der ankommer en ny/ulæst mail til webmail indbakken?  Kan disse forsvundne mail genskabes?                                                    Mvh. Søren DA

Hej @Søren DA 

Okay, så tror jeg vi har snakket forbi hinanden. Da jeg spurgte om du havde din mail installeret i et mailprogram, så mente jeg naturligvis din YouSee mailadresse - og altså ikke din Gmail-konto, som vi ikke har noget at gøre med. 

Bruger du udelukkende webmail, eller har du også din YouSee mailadresse sat op i et mailprogram, enten på en computer eller din Doro? Det kan nemlig have betydning. 

Når det er sagt, så har jeg aldrig hørt om at læste mails forsvinder fra indbakken lige så snart man har læst dem i webmail. Jeg har derfor ikke en løsning nu og her, men vi skal naturligvis have kigget nærmere på det, når du vender tilbage med svar på ovenstående. 

Hej Louise

  1. Jeg har anvendt Yousee webmail i årevis m samme mailadresse, som jeg også har konfigureret G-mail på min Doro med.
  2. Webmail synkroniserer m. G-mail.
  3. Jeg kan se alle indkommende mails på min G-mail på min Doro, så langt tilbage, som da jeg senest tømte min G-mail papirkurv. Mine ‘gemme’ mapper har jeg imidlertid liggende i webmail, så jeg vil jo gerne have læste mails forblivende i indbakken, indtil jeg enten sletter dem eller lægger dem i en ‘gemme’ mappe.
  4. De læste mails i min webmail indbakke forsvinder ikke, så snart de er læst. De forsvinder, når der ankommer en ny mail til indbakken (‘inbox’).
  5. Som nødløsning har jeg nu i webmail oprettet en mappe ‘læste mails’; her lægger jeg så læste mails ind, og her bliver de liggende, indtil de enten slettes eller lægges i en ‘gemme’ mappe.
  6. Tidligere anvendte jeg også mailprogrammet Outlook på min stationære PC, men det er jeg sluttet med, da jeg ofte blev blokeret af Spamhaus fra at sende mails fra Outlook, da jeg anvender VPN.
  7. Det korte af det lange er stadig, hvorfor læste mails forsvinder fra webmail indbakken, når der ankommer en ny/ulæst mail til webmail indbakken?  Kan disse forsvundne mail genskabes?                                                    Mvh. Søren DA

Hej igen, Louise

Har lige foretaget følgende forsøg:

  • sendte en mail (emne: test1) til mig selv fra min G-mail på min Doro. Åbnede Yousee webmail og læste mailen; lod mailen ligge i indbakken og lukkede Yousee webmail. Mail ‘test1’ kom naturligvis også i min indbakke i G-mail, men jeg lod denne mail være ulæst i G-mail.
  • sendte igen en mail (emne: test2) til mig selv fra min G-mail på min Doro. Åbnede Yousee webmail og mailen ‘test1’ var pist verschwunden! Mail ‘test2’ var der i indbakken og kunne læses.

Jeg mener, at læste mails skal forblive i webmail indbakken, ind til jeg enten sletter eller gemmer.

Hvorledes fixer vi det?

Jeg har checket mine serverindstillinger (indkommende/udgående) på min Doro mobil, og de er præcis som Yousee angiver i sin vejledning. 

Hører gerne kommentarer…

 

Mvh. Søren DA

 

 

Hej @Søren DA 

Okay, så tror jeg vi har snakket forbi hinanden. Da jeg spurgte om du havde din mail installeret i et mailprogram, så mente jeg naturligvis din YouSee mailadresse - og altså ikke din Gmail-konto, som vi ikke har noget at gøre med. 

Bruger du udelukkende webmail, eller har du også din YouSee mailadresse sat op i et mailprogram, enten på en computer eller din Doro? Det kan nemlig have betydning. 

Når det er sagt, så har jeg aldrig hørt om at læste mails forsvinder fra indbakken lige så snart man har læst dem i webmail. Jeg har derfor ikke en løsning nu og her, men vi skal naturligvis have kigget nærmere på det, når du vender tilbage med svar på ovenstående. 

Hej Louise

  1. Jeg har anvendt Yousee webmail i årevis m samme mailadresse, som jeg også har konfigureret G-mail på min Doro med.
  2. Webmail synkroniserer m. G-mail.
  3. Jeg kan se alle indkommende mails på min G-mail på min Doro, så langt tilbage, som da jeg senest tømte min G-mail papirkurv. Mine ‘gemme’ mapper har jeg imidlertid liggende i webmail, så jeg vil jo gerne have læste mails forblivende i indbakken, indtil jeg enten sletter dem eller lægger dem i en ‘gemme’ mappe.
  4. De læste mails i min webmail indbakke forsvinder ikke, så snart de er læst. De forsvinder, når der ankommer en ny mail til indbakken (‘inbox’).
  5. Som nødløsning har jeg nu i webmail oprettet en mappe ‘læste mails’; her lægger jeg så læste mails ind, og her bliver de liggende, indtil de enten slettes eller lægges i en ‘gemme’ mappe.
  6. Tidligere anvendte jeg også mailprogrammet Outlook på min stationære PC, men det er jeg sluttet med, da jeg ofte blev blokeret af Spamhaus fra at sende mails fra Outlook, da jeg anvender VPN.
  7. Det korte af det lange er stadig, hvorfor læste mails forsvinder fra webmail indbakken, når der ankommer en ny/ulæst mail til webmail indbakken?  Kan disse forsvundne mail genskabes?                                                    Mvh. Søren DA

Hej igen, Louise

Har lige foretaget følgende forsøg:

  • sendte en mail (emne: test1) til mig selv fra min G-mail på min Doro. Åbnede Yousee webmail og læste mailen; lod mailen ligge i indbakken og lukkede Yousee webmail. Mail ‘test1’ kom naturligvis også i min indbakke i G-mail, men jeg lod denne mail være ulæst i G-mail.
  • sendte igen en mail (emne: test2) til mig selv fra min G-mail på min Doro. Åbnede Yousee webmail og mailen ‘test1’ var pist verschwunden! Mail ‘test2’ var der i indbakken og kunne læses.

Jeg mener, at læste mails skal forblive i webmail indbakken, ind til jeg enten sletter eller gemmer.

Hvorledes fixer vi det?

Jeg har checket mine serverindstillinger (indkommende/udgående) på min Doro mobil, og de er præcis som Yousee angiver i sin vejledning. 

Hører gerne kommentarer…

 

Mvh. Søren DA

 

Har netop gentaget forsøget med samme pauvre resultat. Indsender nu en fejlmelding til Yousee.

Mvh. Søren DA 12okt10:38

 

Omdømme 5
Badge +8

Hej @Søren DA 

Du skriver at du har indsendt en fejlmelding - hvor har du gjort det henne? Har du ringet til os eller hvordan? Hvis du altså har fået det gjort 😊 

Det er et lidt mystisk problem det her. Du har sat din YouSee-mail op i Gmails app, og med den fejl du oplever, lader det til at det er noget i den indstilling der ikke er korrekt. Du skriver dog også at den stemmer overens med den vejledning du kan finde på yousee.dk. 

Er der sted hvor du kan sætte kryds i “gem kopi på server” eller noget i den dur? Jeg ved desværre ikke hvad punktet hedder i Gmails app, men det vil være noget i den stil. Det er lidt mit eneste bud, til at starte med, herfra - men om det reelt er det der er løsningen, er svært at sige. 

Hvis ikke du allerede har fejlmeldt det, er du naturligvis velkommen til at ringe ind til os eller kontakte os på privatbesked - vi skal måske have sagen forbi vores Postmaster, hvis ikke løsningen er som nævnt ovenfor. 

Hej @Søren DA 

Du skriver at du har indsendt en fejlmelding - hvor har du gjort det henne? Har du ringet til os eller hvordan? Hvis du altså har fået det gjort 😊 

Det er et lidt mystisk problem det her. Du har sat din YouSee-mail op i Gmails app, og med den fejl du oplever, lader det til at det er noget i den indstilling der ikke er korrekt. Du skriver dog også at den stemmer overens med den vejledning du kan finde på yousee.dk. 

Er der sted hvor du kan sætte kryds i “gem kopi på server” eller noget i den dur? Jeg ved desværre ikke hvad punktet hedder i Gmails app, men det vil være noget i den stil. Det er lidt mit eneste bud, til at starte med, herfra - men om det reelt er det der er løsningen, er svært at sige. 

Hvis ikke du allerede har fejlmeldt det, er du naturligvis velkommen til at ringe ind til os eller kontakte os på privatbesked - vi skal måske have sagen forbi vores Postmaster, hvis ikke løsningen er som nævnt ovenfor. 

Hej Louise

Har indsendt følgende fejlmelding til jeres kundeservice:

“Har et problem, som jeg har vendt i Yousee forum uden dog at få et brugbart svar.

Når jeg har læst en mail i indbakken og lader den forblive der, så er den læste mail pist borte, når en ny mail ankommer. Hvor er den læste mail blevet af? Kan den genfindes?

Skal nævne, at jeg har G-mail installeret på min Doro mobil; webmail/G-mail synkroniserer.

Har foretaget følgende forsøg:

Testmail1 sendt fra min G-mail til min egen email-adresse.

Åbnet Yousee webmail og læst indkommende mail og ladet den forblive i indbakken.

Lukket Yousee webmail.

Sendt testmail2 fra min G-mail til min egen email-adresse.

Åbnet Yousee webmail. Testmail1 er forsvundet fra indbakken, hvor der kun ligger den nye testmail2. Testmail1 ligger ikke i papirkurven! Når jeg har læst testmail2 og sletter den, så ligger den i papirkurven. 

Jeg vil jo gerne have, at mails i indbakken forbliver der, ind til jeg selv sletter eller gemmer.

Som nødprocedure har jeg oprettet en ny mappe 'læste mails', hvor jeg indlægger læste mails, ind til jeg finder ud af, om de skal slettes eller gemmes.

Mvh. Søren Dahl Andersen 


Sendt fra min Yousee webmail”

Har modtaget kvittering fra kundeservice, der har tildelt min fejlmelding nr. 463074779. Skal vi ikke afvente svaret fra jeres kundeservice?

Der er desværre intet i indstillinger for G-mail, der refererer til noget på serveren i stil med det, du nævner med ‘gem kopi på server’.

Jeg klarer mig med den nye mappe ‘læste mails’ ind til videre, så må se, hvad kundeservice kommer frem. til.

Mvh. Søren Dahl Andersen  

 

Hej @Søren DA 

Du skriver at du har indsendt en fejlmelding - hvor har du gjort det henne? Har du ringet til os eller hvordan? Hvis du altså har fået det gjort 😊 

Det er et lidt mystisk problem det her. Du har sat din YouSee-mail op i Gmails app, og med den fejl du oplever, lader det til at det er noget i den indstilling der ikke er korrekt. Du skriver dog også at den stemmer overens med den vejledning du kan finde på yousee.dk. 

Er der sted hvor du kan sætte kryds i “gem kopi på server” eller noget i den dur? Jeg ved desværre ikke hvad punktet hedder i Gmails app, men det vil være noget i den stil. Det er lidt mit eneste bud, til at starte med, herfra - men om det reelt er det der er løsningen, er svært at sige. 

Hvis ikke du allerede har fejlmeldt det, er du naturligvis velkommen til at ringe ind til os eller kontakte os på privatbesked - vi skal måske have sagen forbi vores Postmaster, hvis ikke løsningen er som nævnt ovenfor. 

Hej Louise

Har indsendt følgende fejlmelding til jeres kundeservice:

“Har et problem, som jeg har vendt i Yousee forum uden dog at få et brugbart svar.

Når jeg har læst en mail i indbakken og lader den forblive der, så er den læste mail pist borte, når en ny mail ankommer. Hvor er den læste mail blevet af? Kan den genfindes?

Skal nævne, at jeg har G-mail installeret på min Doro mobil; webmail/G-mail synkroniserer.

Har foretaget følgende forsøg:

Testmail1 sendt fra min G-mail til min egen email-adresse.

Åbnet Yousee webmail og læst indkommende mail og ladet den forblive i indbakken.

Lukket Yousee webmail.

Sendt testmail2 fra min G-mail til min egen email-adresse.

Åbnet Yousee webmail. Testmail1 er forsvundet fra indbakken, hvor der kun ligger den nye testmail2. Testmail1 ligger ikke i papirkurven! Når jeg har læst testmail2 og sletter den, så ligger den i papirkurven. 

Jeg vil jo gerne have, at mails i indbakken forbliver der, ind til jeg selv sletter eller gemmer.

Som nødprocedure har jeg oprettet en ny mappe 'læste mails', hvor jeg indlægger læste mails, ind til jeg finder ud af, om de skal slettes eller gemmes.

Mvh. Søren Dahl Andersen 


Sendt fra min Yousee webmail”

Har modtaget kvittering fra kundeservice, der har tildelt min fejlmelding nr. 463074779. Skal vi ikke afvente svaret fra jeres kundeservice?

Der er desværre intet i indstillinger for G-mail, der refererer til noget på serveren i stil med det, du nævner med ‘gem kopi på server’.

Jeg klarer mig med den nye mappe ‘læste mails’ ind til videre, så må se, hvad kundeservice kommer frem. til.

Mvh. Søren Dahl Andersen  

>>>Hej Louise

Har fået et temmelig intetsigende svar fra jeres kundeservise>>

Hej

Tak, fordi du tog dig tid til at skrive til os.

Vær sikker på du ikke har sat en af dine enheder op til at slette mail på server efter modtagelse.

fx kan du på mobil bestemme om den skal gemme kopi af mail på server, den skal være sat til ja.

Hvis du har andre spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig eller mine kolleger.

Du kan enten besvare denne mail eller ringe på 70704040. Vi har åbent hverdage mellem kl. 8.00 og 18.00, og i weekenden mellem kl. 9.00 og 18.00.

Jeg skal bede dig oplyse dit sagsnummer 463074779, så kan vi finde din sag frem hurtigst muligt.

Venlig hilsen

YouSee<<

Hverken under indstillinger på min mobil (Doro) eller under indstillinger for Gmail finder jeg noget der henviser til mulighed for at gemme mail på serveren. Har svaret dette tilbage.

Jeg skal naturligvis nok kontakte Doro kundeservice med henblik på, om man her kan henvise til en funktion, hvor der skal sættes et checkmærke.

Mvh. Søren 

 

 

 

 

Omdømme 7
Badge +9

Har lige prøvet at sende Mails fra G Mail til YS Mail, har gjort som du har beskrevet, og der er ingen der forsvinder. Sendt fra en Nokia 7.2 til en Chromebook.

Har lige prøvet at sende Mails fra G Mail til YS Mail, har gjort som du har beskrevet, og der er ingen der forsvinder. Sendt fra en Nokia 7.2 til en Chromebook.

Mit forsøg var fra min Doro 8080 til min stationære Lenovo PC, hvorfra jeg tilgår Yousee webmail. Læste mails forsvinder fra indbakken i Yousee webmail, når en ny mail indkommer i Yousee webmail indbakken. Jeg er spændt på svar fra Doro, om der skulle være en fejl i min opsætning... 

Besvar