Svar

Ny mail program/side


Omdømme 1
Badge +1

I 2024 bliver windows mail til outlook, men man skal vidst betale for at bruge det gratis uden spam mails. Jeg prøvede det nye outlook og pludselig fik jeg en masse spam mails som jeg aldrig fik i windows mail.

 

Så jeg vil gerne bruge yousee webmail siden, men er det ikke muligt at at lave et direkte link til webmailen uden man skal logge ind og trykke på din mail adresse og ringe til pentagon og bede om operatør koden osv.

Sådan at man lige bogføre webmailen og kommer direkte ind på siden uden alt det tam tam ?

icon

Bedste svar af Slangefar 28 December 2023, 19:18

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Det er af sikkerheds grunde at der skal logges ind når Web mail skal bruges, den lukker også selv efter et stykke tid uden aktivitet, det er desværre ikke som f.eks G Mail som altid er åben.

Bruges der en Klient, som mange bruger så er Web mail altid åben.

Omdømme 1
Badge +1

Ja ok jeg bruger jo window smail som klient, men gratisheden slutter desværre i 2024.

Er der ikke andre mail programmer klienter man kan bruge som er gratis ?

Omdømme 7
Badge +9

Ja ok jeg bruger jo window smail som klient, men gratisheden slutter desværre i 2024.

Er der ikke andre mail programmer klienter man kan bruge som er gratis ?

Jeg kan anbefale den gratis Thunderbird. 

Omdømme 1
Badge +1

Tak for hjælpen.

Det ser faktisk bedre ud. Den henter jeg lige :D

Omdømme 1
Badge +1

Jeg kan ikke få min konto til at virke i thunderbird…

jeg har tastet alt info ind som der står her

https://yousee.dk/hjaelp/artikler/opsaet-yousee-mail/android

den siger forkert configuration

Omdømme 1
Badge +1

jeg fik det hen..jeg tror yousee har et problem når det kommer til koder og bruger login osv..man skal taste 17 pentagon koder osv og ofte virker det ikke selvom man taster det rigtige ind...haiyaaaa!!

Omdømme 7
Badge +9

Er der prøvet at sætte den op i G Mail når det nu er Android der bruges.?

Webmailen har faktisk også den originale Zimbra-loginside, hvor man logger ind med det specifikke brugernavn og password til den pågældende postkasse, i stedet for med superkontoen til Mit Yousee, som giver adgang til alle postkasserne. Denne side har også en “forbliv logget ind”-mulighed.

Man kan p.t. kun få fat i den loginside ved at indtaste ip-adressen på webserveren. Yousee kunne måske overveje at give ordentlig adgang til denne loginside, til dem, der ønsker det.

Jeg kan da lige smide et skærmdump af denne loginside:

 

Besvar