Spørgsmål

Modtager ikke bekræftelses mail


Badge

Hej

Jeg har et problem med at jeg ikke modtager en mail hvor jeg skal bekræfte min mail adresse. Har selvfølgelig checket spam mappe.

Afsender Spreaker.com skriver: 

Well, we checked your request further with the team, and what happens is it is saying bounced as there is no mailbox at xxxx@xxxxx.xxxx.dk

Can you please check it once again and on your end with the server or support that provides and manages your email account? 

 

Jeg håber nogen kan hjælpe mig.

På forhånd tak.

Kristian

Redigeret af moderator: anonymiseret mailadresse


1 Kommentar

Omdømme 6
Badge +8

Hej Kristian 

Først og fremmet, så har jeg lige redigeret din mailadresse ud da denne ikke må oplyses her. 

Når det er sagt, så synes jeg det lyder som en mærkelig fejl afsenderen får. Mailadressen eksisterer jo tydeligvis, nu hvor du sagtens kan bruge den til andre ting. Det lyder mere som en fejl i deres ende, synes jeg. 

Tror du de vil kunne oplyse den fulde fejlbesked de får? Enten som copy/paste eller et screenshot? I så fald, vil jeg nemlig anbefale at du prøver at sende det forbi vores postmaster på postmaster-yousee@yousee.dk - det er mit bedste bud lige nu og her. 

Besvar