Spørgsmål

kopier/indsæt mellem to mails?


Badge

Jeg vil kopiere et stykke tekst fra en gammel mail ind i en ny mail jeg er ved at skrive. jeg kan godt kopiere ved at højreklikke på musen, men når jeg vil indsætte virker højreklik ikke. er der en anden metode til copy/paste ?

 


7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

På en Windows PC kan man bruge Ctrl C og Ctrl V. 

Omdømme 6
Badge +8

Jeg vil kopiere et stykke tekst fra en gammel mail ind i en ny mail jeg er ved at skrive. jeg kan godt kopiere ved at højreklikke på musen, men når jeg vil indsætte virker højreklik ikke. er der en anden metode til copy/paste ?

 

Det du nok efterlyser er en måde hvor det samme bliver skrevet på forhånd, når du klikker skriv ny mail.

Du kan gøre det i indstillinger (tandhjulet oppe til højre), vælg signaturer.. der kan du skrive i feltet, det der skal komme hver gang.

F.eks i toppen Hej med dig og tryk enter nogle gange og i bunden.. Mvh hilsen Erik..

Så skriver du bare imellem de to sætninger..

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Erik H 

Velkommen på YouSee Forum😊

Kan du bruge de forslag der nævnes her? 

Jeg ved ikke om der kan være noget med understøttelse af formatet fra en tekst-editor til en anden, men det undrer mig dog alligevel, at det ikke skulle virke, at du kan kopiere.. 

Jeg har nøjagtigt samme problem - jeg kan hverken indsætte links eller tekst, som jeg har kopieret. Det har jeg ellers altid kunnet!

Nogle gange har jeg haft held til at kopiere ind nede i bunden af min mail - men det viser sig bare, at det ikke bliver sendt med.

Temmelig irriterende - kunne godt tænke mig en løsning på problemet.

 

vh. Karin

 

Jeg oplever to situationer med webmailen. Enten dukker værktøjslinjen op, eller også gør den ikke…

Hvorfor den sommetider har besvær med at dukke op… Livet er for kort til at jeg gider fejlsøge på den udfordring. 🙂

Omdømme 6
Badge +8

 

 Livet er for kort til at jeg gider fejlsøge på den udfordring. 🙂

 

Mente du ikke Livet er for kort til at bruge youSee mail 😀

Omdømme 7
Badge +9

Hej Alle

Jeg kan ikke gendanne det med, at der ikke skulle kunne kopieres tekst eller links ind i en ny mail, som man vil skrive (mail editoren). Så det ved jeg ikke hvad skyldes… 🤔

Jeg kan dog godt se, at den der værktøjslinje heller ikke rigtig dukker op hos mig. Så det melder jeg lige videre. 

Besvar