Svar

Jeg modtager ikke alle mine mails


Badge

Hej

 

Jeg modtager ikke alle mine mails, jeg kan godt sende mails og modtage nogle, men ikke alle mails kommer i i min postkasse.

Jeg har gennem de sidste 14 dage modtaget en masse mærkelige mails, som jeg straks har slettet og i den forbindelse har vi forsøgt at opgradere mit spamfilter, så de kunne blive fanget der,men det oplever jeg ikke de gør, og nu er det bare blevet værre med, at jeg ikke kan modtage mails.

Har du en løsning på problemet ?

Min mailkonto er: xxxxxxx@mail.dk  (gammel TDC-mail)

 

Med venlig hilsen

Line Udsen

/Redigeret af forum-teamet: Slørret mailadresse

 

 

icon

Bedste svar af Radiomanden 6 June 2023, 15:28

Se original

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Der er sikkert nogen der kan svare.  ja der er flere der skriver at SPAM filter på ingen måde virker.

Som det fremgår må der IKKE skrives personlige oplysninger. Mailadresse skal slettes.

Hej, det er nøjagtigt det samme her - jeg modtager ikke alle mails - det startede vist torsdag eller fredag (og har også de seneste uger modtaget mange fup-mails, mest fra “McAfee”). 

Samme problem her, modtager slet ingen mails men kan sende. Sidste mail er fra lørdag 3/6

Og så tidligere en masse skam mails

Vi har det samme problem, og har ringet til jer om det. Siden lørdag i sidste uge har vi modtaget mail on/off og kan sende on/off. 

 

Vores adgang til mailserveren bliver blokeret en gang imellem og hver gang vi sender bliver vi blokeret igen. 

Og McFee er også på besøg her. Masser af spam. 

Samme problem her. Jeg modtager heller ikke alle mail. F.eks. mails sendt fra outlook (har lavet test med egen arbejdsmail og min mands mail, som begge sender via outlook). De ryger heller ikke i spamfilteret.

Badge

Jeg har også samme problem, har testet med Hotmail som jeg ikke kan modtage, håber snart der kommer en løsning på dette problem...

Badge

Det er vist løst nu. Fik lige 14 mails, sendt gennem det sidste døgn fra “hotmailere” :-)

Omdømme 7
Badge +9

Hej

 

Jeg modtager ikke alle mine mails, jeg kan godt sende mails og modtage nogle, men ikke alle mails kommer i i min postkasse.

Jeg har gennem de sidste 14 dage modtaget en masse mærkelige mails, som jeg straks har slettet og i den forbindelse har vi forsøgt at opgradere mit spamfilter, så de kunne blive fanget der,men det oplever jeg ikke de gør, og nu er det bare blevet værre med, at jeg ikke kan modtage mails.

Har du en løsning på problemet ?

 

Med venlig hilsen

Line Udsen

 

 

You See skriver i et svar på tilsvarende spørgsmål.

Der har været nogle udfordringer i weekenden for nogle, men det skulle være rettet nu. Mails der ikke er modtages skal gensendes igen fra afsenders side af.

Jeg beklager fejlen.

Kasper

Besvar