Jeg skulle flytte min mail til ny outlock , men min skift kode inde hos YouSee , står der kun info og kan ikke få min konto med
er der hjælp at hente.
Skrev på chat i påsken og lovede at oprette en sag , men intet hørt
Jeg skulle flytte min mail til ny outlock , men min skift kode inde hos YouSee , står der kun info og kan ikke få min konto med
er der hjælp at hente.
Skrev på chat i påsken og lovede at oprette en sag , men intet hørt
Hej
Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår problemstillingen.
Hvis du skal skifte kode til dit mailprogram, så er det denne guide du skal følge.
Kan du eventuelt forklare nærmere? 😊
Hej Kasper
Det er inde på min egen yousee side at der under mine mailindstillinger står kun info ved min mail
men ved min samlever står der skift kode …
YOUSEE lovede i påsken at finde ud af fejlen , men intet hørt…
Så mon der skal laves en ny mailkonto , hvis det hjælper , eller vil problemet være det samme igen ???
Hej
Det siger mig ikke noget - er det det markeret med gult du mangler?
Det er ved den manglende gult , der står ved min mail-info på minYS konto
Hej
Jeg sender dig lige en privatbesked, så vi kan få kigget nærmere på det.
Det lyder godt , sender du til min mail og mobil ???
Chattede med Christian og lovede at oprette en sag , men intet hørt endnu
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.