Svar

Invalid command


Badge

Når jeg starter outlook får jeg fejlen serveren returnerede svaret invalid command - jeg har ikke ændret noget men fejlen er pludselig opstået??

icon

Bedste svar af Radiomanden 9 November 2023, 15:28

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Outlook mail klient:? Er det opsat som det skal efter ændringerne.?

Badge

Er der lavet ændringer - jeg har ikke fået noget at vide - igår virkede det - her til morgen ikke
Hvad er der ændret?

Omdømme 7
Badge +9

Der er ændret på port opsætningen, der er mange tråde om det. Det skal være således.

 

Badge

Radiomanden

 

1000 tak… nu følger jeg ikke rigtig med i alt muligt - slet ikke på yousee’ så…. jeg har ikke opdaget at de har lavet noget om - før idag da det ikke virkede… deres kundeservice kan man ikke komme i kontakt med - så 1000 tak igen - du har reddet mig!!!

Omdømme 7
Badge +9

Alle der skulle ændre deres opsætning har ellers fået besked fra YS for nogen tid siden så de var forberedt på ændringen.

Alle der skulle ændre deres opsætning har ellers fået besked fra YS for nogen tid siden så de var forberedt på ændringen.

Jeg har egentlig også undret mig. Jeg modtog denne mail for første gang for kun to dage siden. Hvad mon trigger mailen...? 🙂

Omdømme 7
Badge +9

Den eneste forklaring jeg kan give, et at de kan se om det er en klient der bruges.

Besvar