Spørgsmål

Hvorfor opsiger YouSee min E-mail konto - jeg har jo nu også fiber/internet hos YouSee.


Badge

Vi har for et par måneder siden fået Fiber/Internet hos YouSee.

Vi har forinden haft vedligeholdt vores E-mail hos YouSee for 59,- pr. mdr. da vi indtil for nylig havde Internet hos anden leverandør.

Men YouSee har fortsat med at opkræve 59,- pr. mdr. selvom der er inkluderet 5 e-mail konti i vores YouSee Fiber/Internet abonnement.

Det kan da ikke være rigtigt? Vi bør jo ikke længere betale separat for den e-mail konto, da den jo er en del af YouSee Fiber/Internet abonnementet!!!

YouSee har nu opsagt vores eksisterende Mail konto hos YouSee for at vi skal undgå at betale de 59,- kr. pr. mdr. fremadrettet - men det kan da ikke være rigtigt - da det jo så ender med at vores eksisterende e-mail konto slettes 😒😒

Nogen der kan afklare hvad der er op og ned i dette og hvorledes dette skal håndteres?


3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Det må være en sag for You See at forklare.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @BWJW 

Velkommen på YouSee Forum😊

Det lyder som noget vi lige skal kigge på i systemet for ja, hvis mailabonnementet opsiges, så er det jo grønt lys til, at de mailkonto også udfases. 

Jeg sender dig en privatbesked, så vi kan prøve at hjælpe med sagen. 

Badge

Har talt med en person i YouSee.

Man mener hos YouSee at YouSee´s system, selv finder ud af at overføre/tilknytte vores mailkonto til vores nye Fiber/Internet konto hos YouSee på datoen hvor det gamle mailkonto abonnement ophører???? Og så er mailkonto selvfølgelig free of charge derfra.

Har gjort opmærksom på at den ordrebekræftelse på opsigelsen af mailkontoen i så fald ikke er retvisende, da den skriver at mailkontoen slettes 15 dage efteropsigelsen.

Der burde jo som en service meddelelse også stå at hvis man har Fiber/Internet konto hos YouSee vil mailkontoen automatisk overføres til vores YouSee Fiber/Internet konto.

Har sat en kalender reminder at jeg skal følge op på dette med YouSee på datoen for abonnementets ophør, da jeg ikke kan se nogle steder på vores Mit YouSee at dette vil blive eksekveret automatisk i YouSee systemerne.

 

Besvar