Spørgsmål

Hver gang - 550 5.7.1 message considered spam


Hej

Hver gang jeg forsøger at sende en email til xxxxx@mail.dk får jeg fejl koden

 

Remote-MTA: dns;xxxxx.mail.dk
Diagnostic-Code: smtp; 550 5.7.1 message considered spam

 

Hvorfor kan jeg ikke sende til denne email adresse? Jeg har prøvet fra flere forskellige email domæner (mac.com og gmail.com). Har modtageren markeret min mail adresse som spam ?

Tak. 

 

Redigeret af Forum-teamet: Slørret mailadresse


7 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +8

Hej @bo_stern 

Først og fremmest, er det så uanset hvad du forsøger at sende? Altså udover at have forsøgt at sende fra forskellige domæner/mailadresser, har du så også forsøgt med forskellige indhold i mailen? 

Her tænker jeg f.eks. om der er noget vedhæftet mailen eller lignende, eller om det bare er en hel almindelig mail med tekst? 

 

Ja, den mistanke fik jeg også. Så jeg strippede emailen helt ned til blot et par simple tekst linjer. Men det hjalp ikke. 

Omdømme 7
Badge +9

Har du adgang til en anden adresse du kan sende fra, for at udelukke at der e.v.t er en spærring på din adresse.?

Radiomanden - jvf. mit oprindelige opslag - “jeg har prøvet fra flere forskellige email domæner (mac.com og gmail.com)”

Omdømme 7
Badge +9

En Mail adresse som ikke er din egen, for som du skrev: Har modtageren markeret min mail adresse som spam.

Hvis der slet ikke uanset hvilken Mailadresse der sendes fra, at den ikke kommer igennem, så har det intet at gøre med en spærring af din adresse. Der er så andre faktorer der ikke gør det muligt.

Omdømme 6
Badge +8

Hej igen :) 

I så fald, vil jeg anbefale at du rækker ud til vores Postmaster på postmaster-yousee@yousee.dk. 

De bør kunne se, hvad der evt. går galt - men det er ikke sikkert at de kan gøre så meget, hvis ikke det er ejeren af mailadressen der kontakter os. Men det er et forsøg værd. 

Omdømme 6
Badge +8

Radiomanden - jvf. mit oprindelige opslag - “jeg har prøvet fra flere forskellige email domæner (mac.com og gmail.com)”

Det kan være flere ting der gør du ikke kan sende..

Din ipadresse kan være blacklistet

Din mailklient opsætning har fejl

Prøv at læs denne side SMTP Email Error 550 5.7.1

 

Besvar