Svar

Hej. Når jeg åbner mine mails i webmail vises emojii som koder. I mail oversigten vises de rigtig. Kan man ændre det? Venlig hilsen Uffe


Badge

Se Titel.

icon

Bedste svar af Caroline 13 July 2023, 08:43

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Uheld 

Hvilken enhed og webbrowser benytter du webmail på?

Webmail kan også indstilles til Classic eller Modern visning - det kan ændres under Indstillinger, øverst. Prøv at skift om eventuelt og se om det giver en ændring😊

Måske sidder der også en anden bruger her på forum med et brugbart forslag🤔

Badge

Hej Kasper

Det ændrer ikke noget med skift til Classic visning. 
Det er samme problem på iPad og iPhone og det samme om jeg bruger Chrome eller Safari. 
 

Omdømme 2
Badge +3

Hej @Uheld 

 

Det er desværre ikke alle emojis, vores mail kan vise på nuværende tidspunkt. Jeg tænker om det måske kan være nogle emojis, som vi pt. ikke kan vise. 

Du kan dog tjekke om du har valgt, at dine mails skal vises som tekst eller HTML - der skal stå HTML, for at kunne få vist nogle emojis. 

Vi arbejder på, at man skal kunne se et bredere udvalg af Emojis.

Badge

Hej igen

vedlagt et klip som viser problemet. 

/Redigeret af forum-teamet, Kasper: Slørret mailadresse 

Omdømme 7
Badge +9

Din mailadresse er ikke sløret, den må ikke kunne ses. Alt hvad der er personhenførbart er ikke tilladt, som det også tydeligt fremgår.

Omdømme 7
Badge +9

Din mailadresse er ikke sløret, den må ikke kunne ses. Alt hvad der er personhenførbart er ikke tilladt, som det også tydeligt fremgår.

Jeg har slørret mailadressen nu😊 Og du har ret. 

​​​​​

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Uheld 

Hvis alle indstillingsmuligheder er afprøvet, så er der desværre ikke umiddelbart noget vi kan gøre🤔
​​​

Besvar