Svar

gammel TDC mailadresse


Badge

Jeg har en gammel mailadresse fra tiden med TDC. Jeg bruger den ikke og har faktisk afmeldt den for mange år siden. Jeg oplever dog stadig, at folk sender mails til mig via den adresse (og jeg modtager dem ikke). Der bliver ikke givet en fejlmeddelelse, så fok kan se, at de skriver til en ikke-eksisterende adresse. Så jeg kan ikke se, at jeg har modtaget en mail, og afsender kan ikke, at den ikke er nået frem til mig. Hvad gør jeg?

icon

Bedste svar af Kasper 30 October 2023, 10:13

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Send en mail til dem at den adresse ikke længere er i brug 

Har du adgang til samme abonnement (kontonummer) som mailadressen var tilknyttet dengang? Det vil  i så fald nok gøre det nemmere (måske), hvis du ønsker kontrol over den igen.

Hvad der ellers er af muligheder… Det ved en af yousee-medarbejderne her på forummet nok mere om. 🙂

 

Hvis du stadig er kunde og den skulle gemme sig et sted derinde (dvs. ikke sådan rigtig afmeldt), så måske… https://yousee.dk/hjaelp/artikler/tilknyt-din-yousee-mail-til-mit-yousee-login

Omdømme 7
Badge +9

Hej @lindalr 

Velkommen på YouSee Forum😊

Hvordan afmeldte du mailadressen på daværende tidspunkt og hvordan ved du, at der sendes mails til den, hvis du ikke modtager dem?

Det er et relevant spørgsmål Logan stiller her - kan du svare på det?😊

Badge

Grunden til at jeg ved, at der stadig bliver sendt til adressen: Når folk har ventet tilstrækkeligt længe på svar, sker det, at de kontakter mig på anden måde. Og jeg har skrevet ud, at adressen ikke længere er i brug, men det er altså ikke alle, der registrerer sådan en melding. Jeg har afmeldt mailadressen via YouSee hjemmesiden. 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Joeros 

Jeg har sendt dig en privatbesked 😊

Besvar