Spørgsmål

Fejlretning


Badge

Kan modtage mail, men ikke sende: Man bliver kastet frem og tilbage i systemet

Opkald man går ting igennem det virker ikke bliver sendt videre til Outlook som får mange opkald 

de kan ikke hjælpe da fejlen ligger hos yousee

Efter et døgn uden at kunne sende flere opkald man har for travlt og siger bare ring igen

efter min mening en meget dårlig service

De må erkende deres fejl skrive eller ringe når problemet er løst

Med venlig hilsen John Hinnum 


7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Opsætningen på Outlook skal ændres, det burde alle som bruger klient have fået besked på.

 

Kan modtage mail, men ikke sende: Man bliver kastet frem og tilbage i systemet

Opkald man går ting igennem det virker ikke bliver sendt videre til Outlook som får mange opkald 

de kan ikke hjælpe da fejlen ligger hos yousee

Efter et døgn uden at kunne sende flere opkald man har for travlt og siger bare ring igen

efter min mening en meget dårlig service

De må erkende deres fejl skrive eller ringe når problemet er løst

Med venlig hilsen John Hinnum 

DET ER HELT TIL GRIN, at man skal sidde i et “forum” for at hjælpe YouSee med at finde og rette fejl Det er deres opgave !

Hvad skal man gøre hvis man ikke har fået opdateret Outlook log in inden YouSee mail kontoen blev spærret søndag 5/11?

Omdømme 7
Badge +9

Så opdaterer man den. Det er ikke kontoen der er lukket, det er kun klienten, da den så ikke har de korrekte porte og kryptering. Web mail virker stadig.

Tak.  Jeg har set dine fine svar, men har endnu ikke haft succes med at få min broders Outlook i Office 365 til igen at modtage e mail?  

Jeg har forsøgt ved at følge vejledningen som YouSee har lavet og henvist til i “sidste varsel” mailen af 1/11, som min broder ikke havde været opmærksom på. 

Det er lidt vanskeligt at se dine skærmdumps, men er det korrekt at der skal indstilles følgende:

Indgående pop3.mail.dk    port 995    SSL 

Udgående asmtp.mail.dk  port 465    SSL

 

Omdømme 7
Badge +9

Det er korrekt, billederne er fra en anden bruger, hvor den viste opsætning virker på den klient som han har.

Er ikke inde i Microsoft, har ikke brugt en Win OS PC i mange år.

Mange tak.  Jeg prøver igen i morgen :-)

Besvar