Svar

Automatisk videresendelse


Badge

Er det ikke længere muligt at lave automatisk videresendelse? Altså så man ikke behøver logge på yousee webmail men kan nøjes med at logge på en enkelt konto. Seneste svar er 4 år gammelt og funktionen fines ikke lænere under indstillinger.

Betyder det, at ingen andre aktivt bruger deres yousee mail eller er de logget yousee webmail hele tiden?

icon

Bedste svar af Kasper 15 March 2023, 11:24

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Tendsense er nok den at der bruges en klient hvor man har sine mail kontoer på.

Det må være en fejl i den benyttede moderne visning. Åbn indstillinger og vælg at klassisk visning skal benyttes. Så får man det gamle udseende igen, og så findes valgmuligheden for videresendelse.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @prebenpedersen1 

Jeg er i tvivl om jeg har forstået problemstillingen rigtigt😊

Er det rigtigt forstået, at hvis du ikke åbner webmailen, så får du ikke dine mails i dit mailprogram?

Hej @Kasper 

Jeg har konstateret samme problem. Hvis YouSee Webmail kører med “Moderne” visning (som YouSee jo  åbenbart har valgt på brugernes vegne), så mangler funktionen til at videresende modtagne mails automatisk til en anden mailkonto. For eksempel hvis en mail sendes til en YouSee-mailadresse, men det ønskes at denne mail skal modtages i en Gmail-adresse.

Det er et alternativ til at opsætte flere mailkonti i samme mailklient. Det er tillige nyttigt hvis man har besluttet at skifte mail-adresse, og derfor har oprettet automatisk videresendelse fra den gamle adresse til den nye adresse for ikke at miste mails fra personer, der bruger den gamle adresse. Eller hvis man ønsker at modtage mails i en mailkonto, som man ikke ønsker at oplyse andre om.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @MS-ERIK 

Tusinde tak for din beskrivelse - jeg er med på funktione nu😊

I “Moderne” visning skal man lige udvide menuen - se dette billede:
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Klassisk visning:

 

Besvar