Humax YS-4000: Kan ikke planlægge optagelser (404 X-PVR) | YouSee Community
Spørgsmål

Humax YS-4000: Kan ikke planlægge optagelser (404 X-PVR)

Omdømme 2
Badge
Ofte får jeg når jeg vil planlægge optagelser frem i tid denne meddelelse:

"Det er desværre ikke muligt at optage denne udsendelse 404 X-PVR" (YS-4000)
"Optagelse af denne udsendelse ikke tilladt (iPad app)

Har mistanke om at jeg planlægger optagelsen "for tidligt", fordi ofte vil jeg kunne sætte udsendelsen til at optage 1-2 dage før udsendelse.

I det seneste konkrete tilfælde har jeg forgæves forsøgt at optage "Kurs mod Nord" på TV2/TV2 Fri den 22. april. Måske det har noget at gøre med at TV-guiden går frem til 18. april.

Det er lidt irriterende at jeg ikke kan sætte til optagelse "for langt" frem i tid. Lige nu sætter jeg en reminder i min egen kalender et par dage før udsendelsen, og det kan jo ikke være meningen.

Svar fra Radiomanden imødeses ikke.

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +4
Det er en fejl vi har haft i meget lang tid

Det er fordi det kun er muligt at sætte en optagelse igang på en udsendelse der sendes samme dag eller ydeligere 7 dage frem, altså dem der vises i tv guiden.

Du har fundet et program som først sendes den 22 april ved at. søge, altså et program der først sendes 10 dage frem i tiden, og ikke indenfor de 7 dage.

Yousee’s løsning ville være:

Enten bør programmet ikke vises i en liste (ikke tv guiden) som først bliver vist efter de 7 dage frem i tiden, eller man skal låse op for at man kan sætte disse usendelser til at optage

Dette gælder altså udsendelser som findes via søg funktionen, eller som figurerer under en serieoptagelse i listen til højre længer end de 7 dage ud i fremtiden

8 dage før kan du altså sætte den til at optage
Omdømme 7
Badge +7
Der kan optages en uge frem, så i dag kan der til og med næste Onsdag.
Omdømme 2
Badge
Idag kan jeg via tv-guiden få lov til at optage én udsendelse men ikke serien.

Det er op ad bakke.........

("Kurs mod Nord" på TV2/TV2 Fri den 22. april)
Omdømme 7
Badge +4
Idag kan jeg via tv-guiden få lov til at optage én udsendelse men ikke serien.

Det er op ad bakke.........

("Kurs mod Nord" på TV2/TV2 Fri den 22. april)

Jeg har fejlmeldt det inde på facebook, det er sendt videre

Besvar