Svar

Ny Yousee boks YS-4000


Badge

Hej

Jeg har modtaget en ny Yousee boks (YS-4000) som erstatning for en 2000 model hvilket er rigtig fint. Men jeg har også modtaget en besked om at jeg først må installere den på mandag. Hvorfor skal jeg vente når jeg har et fungerende abonnement?

Mvh Lars

icon

Bedste svar af Logan 9 November 2023, 21:48

Se original

5 Kommentarer

Yousee gør brug af åbningsdatoer, som godt kan være lidt firkantede. Du kan godt tilslutte den nu, men hvis den først "åbnes" på mandag, så kan den ikke bruges til noget nu. 

Omdømme 7
Badge +9

Hvilket du vil kunne se hvis den tilsluttes, der vil komme en besked at den er lukket. Du må bruge TVet uden boksen indtil mandag.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @LLH68 

Det er rigtigt hvad både Logan og Radiomanden skriver. 

Det er ikke muligt at have to åbne hovedbokse på samme abonnement, så derfor vil den gamle blive lukket når den nye træder i kraft. For at sikre at boksen når frem med posten, går der ofte nogle dage før den nye træder i kraft. Oftest rammer vi dog faktisk ret godt, men i nogle tilfælde kan der enten være forsinkelser med posten eller det modsatte, hvor boksen kommer hurtigere frem og datoen er sat for langt ud i fremtiden. Det beklager jeg naturligvis. 

Boksen vil virke på mandag. 

Hej @Louise 

Ændringsforslag til YouSee: Luk den gamle boks automatisk når den nye boks aktiveres. Så kan brugeren bruge den nye boks så snart den er modtaget, og bliver den forsinket hos PostNord bliver den gamle boks ved med at virke indtil den nye boks er aktiveret. Det svarer til bankens fremgangsmåde ved udsendelse af nyt betalingskort.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @MS-ERIK 

Det er et super forslag - men desværre ikke sådan vores system fungerer. Ikke det nuværende system i hvert fald. 

Men det er da klart noget som er med i vores tanker til når/hvis systemet skal udskiftes på et tidspunkt. 

Besvar