Svar

Galaxy watch 6 og brug af esim på uret

  • 15 August 2023
  • 1 kommentar
  • 274 visninger

Badge

Jeg har netop købt et Galaxy Watch 6 til at afløse mig Galaxy Watch 4. På mit Watch 4 har jeg i det sidste år haft aktiveret esim på uret, hvilket jeg i nogle situationer har været glad for.

På mit nye Galaxy Watch 6 er det imidlertid ikke lykkedes mig at aktivere esim på uret. Faktisk er det nu så galt at muligheden ikke længere eksisterer på “Mityousee” efter at jeg forsøgte en gang hvor set var muligt. Dette gik galt i kommunikationen med uret og nu er det ikke længere en mulighed.

Jeg har haft talt med supportere og backend support der ikke kan hjælpe mig. Endda har jeg talt med en supporter der har nøjagtigt samme problem. Jeg har fået mail fra Yousee der fortæller mig at sagen er overgået til deres udviklere, dernæst en mail der siger at man ikke har glemt mig selvom det efterhånden er 3 uger siden jeg oprettede sagen hos Yousee. Nu frygtet jegnat ser er noget teknisk galt med Yousee’s setup der bevirker at det måske ikke kommer til at virke eller at det ikke bliver prioriteret. Faktisk er jeg nu på nippet til at skifte til et andet mobilselskab blot for at få det til at virke.

Kan det være rigtigt at jeg virkelig ikke kan få denne feature til at virke med mit splinternye Galaxy Watch 6 classic ?

icon

Bedste svar af Caroline 16 August 2023, 11:28

Se original

1 Kommentar

Omdømme 2
Badge +3

Hej @carstenwernerlund 

Jeg har svaret dig på din anden tråd: 

 

Besvar