Spørgsmål

Kan ikke længere finde Yousee app på Samsung tv


Badge

Kan ikke længere finde Yousee app på Samsung når jeg søger efter den i App søgning.? Jeg har brugt den i flere år og ville reinstallere den, da den virkede noget ustabil. Det gør den app nogle gange og så har jeg reinstalleret før i tiden. 
 

Hvad er årsagen?


16 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hej, flere år hvor mange år er det?

Jeg har lige re-hentet appen til mit Samsung TV virkede OK.

@Kasper skrev i andet opslag man kunne hente en version 0.1.10, så jeg prøvede, men det er kun en 0.1.5 man kan hente...til lidt ældre Samsung TVs...

Omdømme 7
Badge +9

Hej, flere år hvor mange år er det?

Jeg har lige re-hentet appen til mit Samsung TV virkede OK.

@Kasper skrev i andet opslag man kunne hente en version 0.1.10, så jeg prøvede, men det er kun en 0.1.5 man kan hente...til lidt ældre Samsung TVs...

Hej @Jorn-Hansen 

Ja, jeg kom til at skrive forkert, den kommer først lidt senere forventeligt her i ugen. 

Men ja, vi må vide hvad årgang tv’et er (ikke hvornår det er købt) og så evt. et modelnummer. Det kan godt være, at vi ikke understøtter det længere.

Omdømme 7
Badge +9

Hej, ja kan se det andet er slettet igen, men hvis nogen med Samsung tv ikke kan hente nogen app er de jo dårligt stillet…

Omdømme 7
Badge +9

Krav til Samsung TV for brug af Play App’en. 

  • Samsung Smart TV skal være version 2019 eller nyere med Tizen OS.

Tizen OS på 2019 modeller er 5.0, API 5.5.0

Aktuelle version 2024 er 8.0, API 11.11.0

Badge

Jeg har en samsung model ue40mu6475u.

Er det ikke længere godt nok?

Omdømme 7
Badge +9

UE 64XX serien er tilbage fra 2012.

 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Ms2798 

Hvis TV’et er fra 2012, som det ser ud til på Radiomandens billede, så er det i hvert fald årsagen, ja. 

Badge

Hej igen,

Jeg kan ikke se at mit model nr. er i den oversigt som “Radiomanden” har slået op her? Jeg må om jeg selv kan finde frem til hvor gammelt det TV er. Bare lige en tanke - sjovt nok er der ikke andre app som jeg ikke længere kan bruge???

Yousee bestemmer selv hvilke årgange, de ønsker at understøtte. Når de trækker en årgang tilbage, vil app’en dermed forsvinde fra app-butikken. Jeg tror, dit fjernsyn er fra 2017.

Omdømme 7
Badge +9

Samsung TVer fra 2012 havde Modelbetegnelsen UE, PF, PE, UF. Har selv et fra den årgang et UE40D-7005.

Listen kan ses her: 

TV Model Groups.

​​​​​​https://developer.samsung.com/smarttv/develop/specifications/tv-model-groups.html

Badge

Jeg har fundet ud af nu at det er fra 2017…… Så jeg forventer altså at jeg yousee appen stadigvæk burde kunne bruges

Omdømme 7
Badge +9

Forkert. Hvis 2017, så er det 2 år for gammelt. Samsung Smart TV skal være version 2019 eller nyere med Tizen.

Omdømme 7
Badge +9

Da den lige er stoppet med at virke tror jeg at Samsung fra 2018 også virker, måske man ikke må have slettet appen…

Badge

Tak for hjælpen til alle 😊👍 Jeg må nok indse at jeg ikke får yousee appen igen 😕

Omdømme 7
Badge +9

Den 0.1.10 version @Kasper nævnte er nu kommet, uden jeg har søgt efter en ny opdatering…

Omdømme 7
Badge +9

Tak for hjælpen til alle 😊👍 Jeg må nok indse at jeg ikke får yousee appen igen 😕

Du må f.eks anskaffe en Google TV og installere Play Ap’en på den.

Besvar