Den nye app


Badge

Hvorfor laver man en ny TV-app der er dårligere end den gamle? Forstår ikke, at man går tilbage i funktionalitet.

 

Der er mange eksempler:

 

Man kan ikke bladre til næste sides kanaler på en gang med “kanal ned/op”. Man skal trykke ned en kanal ad gangen. 
 

Måden man spoler på er også dårligere. Billedet stopper ved spoling og hvis man vil spole langt øges hastigheden ikke som i den gamle. 
 

Hvis man kommer til slutningen af udsendelsen fortsættes ikke automatisk i den efterfølgende udsendelse. Så kommer man ud på kanaloversigten og billedet låser. Så skal man trykke på retur og tilbage og vælge kanalen og den pågældende udsendelse. Vildt irriterende.

 

Hvis man spoler i en udsendelse som allerede igang er der også en uhensigtsmæssighed. Pludselig skifter den til live og man kan ikke komme tilbage.


Når man bladrer ned kanalerne følger de ikke stregen med live-tidspunktet. Man kommer tilbage i tid og skal bladre til højre igen.

 

Jeg kan komme med mange andre eksempler. Det er meget skuffende med det store tilbageskridt. Lad mig få den gamle tilbage!

 

 

 

 

 

 


8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Det er før oplyst at opdateringer ikke rulles tilbage.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @K_ster 

Først og fremmest, så er jeg naturligvis ked af at høre, at du ikke er tilfreds med den nye version af appen. 

Da vi har skiftet hele det bagvedliggende tekniske setup, så vil der være forskelle på den gamle og den nye app, da det nye og det gamle setup ikke nødvendigvis fungerer ens eller har de samme muligheder. 

Det med, at den grønne streg ikke følger live-tidspunktet når man trykked nedad i TV-guiden, er i hvert fald konstateret generelt. De andre ting er umiddelbart ikke noget der er konstateret generelt på nuværende tidspunkt, men jeg vil gerne undersøge det nærmere. 

Du må derfor gerne vende tilbage med følgende: 

1-- Hvilken version af appen du benytter (du skal kigge i selve appen, og ikke i app store)
2-- Hvilket TV der er tale om, samt det fulde modelnummer - og også meget gerne hvilken årgang det er fra 

Omdømme 7
Badge +9

Appen til Samsung er nu kommet i version 0.1.10, mon det virker bedre nu?

Badge

Hej @K_ster 

Først og fremmest, så er jeg naturligvis ked af at høre, at du ikke er tilfreds med den nye version af appen. 

Da vi har skiftet hele det bagvedliggende tekniske setup, så vil der være forskelle på den gamle og den nye app, da det nye og det gamle setup ikke nødvendigvis fungerer ens eller har de samme muligheder. 

Det med, at den grønne streg ikke følger live-tidspunktet når man trykked nedad i TV-guiden, er i hvert fald konstateret generelt. De andre ting er umiddelbart ikke noget der er konstateret generelt på nuværende tidspunkt, men jeg vil gerne undersøge det nærmere. 

Du må derfor gerne vende tilbage med følgende: 

1-- Hvilken version af appen du benytter (du skal kigge i selve appen, og ikke i app store)
2-- Hvilket TV der er tale om, samt det fulde modelnummer - og også meget gerne hvilken årgang det er fra 

1: vers. 0.1.10

2: Samsung QE65Q70TATXXC

ca. 4 år gammelt

Badge

1: vers. 0.1.10

2: Samsung QE65Q70TATXXC

ca. 4 år gammelt

Omdømme 7
Badge +9

Hej @K_ster 

Har du oplevet bedring siden den nye opdatering, som du så har fået altså version 0.1.10.? 

Badge

Det synes jeg ikke lige

Omdømme 6
Badge +8

Hej @K_ster 

Jeg prøver lige at undersøge det nærmere, og så vender jeg tilbage her i tråden. 

Besvar