Spørgsmål

forbrugsspecifikationer


Badge

Hej nogen der ved hvordan man kan se forbrugsspecifikationer på tlf. forbrug mere end et år tilbage? Altså på mit you see


7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hvis ikke der er forbrug ud over hvad der er inkluderet i abonnementet, så er forbruget jo kun det som det pågældende abonnement koster. Der kan kun gås et år tilbage på mit You See.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @CharlotteBJ 

Det er desværre ikke muligt at gå så langt tilbage på Mit YouSee. 

Er det noget specifikt du skal bruge? 

Badge

Ja, hvordan jeg får informationer om hvilket nummer der er blevet anvendt den 30.3.23 mellem kl. 17.30 og 18.50 til at sende MMS fra. Og jeg har brug for selv at kunne hente den information.

Omdømme 7
Badge +9

Hvis det er et nummer der er foretaget et opkald til, så er det vel ikke utænkeligt at du kan få det oplyst, er det et nummer der er modtaget opkald fra, så er det ikke registreret, der registreres kun udgående fra dit nummer.

Badge

kan man se afsender på MMS 

Omdømme 7
Badge +9

Der registreres som skrevet ikke indgående opkald/trafik til en telefon, kun udgående. der er kun et sted man kan se indgående opkald/trafik, det er i telefonens opkaldsliste, og SMS/MMS.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @CharlotteBJ 

Det er rigtigt som Radiomanden skriver, at det kun er udgående trafik vi registerer, men desværre ikke så langt tilbage. Desværre.

Besvar