Sådan betaler du din regning

Sådan betaler du din regning
Omdømme 6
Badge +3

Velkommen til regningsområdet på YouSee Forum.

I dette område kan du bl.a. finde hjælp og nyttig information omkring betaling af YouSee regning.
Se indholdsfortegnelsen nedenfor og klik på det link, der matcher det emne du søger hjælp til. 

 

Indhold i dette område:

 

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål her?:relaxed: 
Opret dit eget indlæg og få hjælp fra andre YouSee kunder.

Klik her for at oprette dig eget indlæg

Del ikke dine personlige oplysninger
Personlige oplysninger, som f.eks. kundenummer, telefonnummer, mailadresse, adresse osv. må du ikke må oplyses offentligt på YouSee Forum. Du kan læse mere om dette i betingelser og guidelines for YouSee Forum.

 


Denne tråd kan ikke kommenteres

8 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +3

Sådan betaler du din regning

 

Du kan betale din regning på flere måder. Se de forskellige muligheder nedenfor:

Mit YouSee:
​​​​​
Betaling af regning på Mit YouSee gøres på følgende måde:

  1. Log ind på Mit YouSee
  2. Vælg Start betaling ud for den regning du gerne vil betale
  3. Vælg Betal
  4. Vælg det betalingskort, som du ønsker at betale med
  5. Vælg Udfør betaling

Glemt login? - Klik her

 

Giro-/Indbetalingskort:

Hvis du har modtaget en regning med et indbetalingskort (girokort) kan du betale den via din Netbank. Når du har betalt med et indbetalingskort, tager det 2-4 bankdage før vi har registeret din betaling.

Hvis din forbindelse er lukket på grund af manglende betaling, genåbner vi forbindelsen i løbet af 24 timer efter modtagelsen af betalingen.

 

Bankoverførsel:

Vores bankoplysninger:

  • Reg nr. 3100
  • Konto nr. 5009200


Skriv følgende i modtagers reference:

  • YouSee kontonummer
  • Regningsnummer


Hvis du har betalt manuelt, og ikke via vores hjemmeside, er pengene mellem 2 og 4 bankdage, om at blive registreret på din YouSee-konto.

Hvis din forbindelse er lukket på grund af restance, åbnes den indenfor 24 timer efter at vi har modtaget din betaling.


Betaling uden login:

Betaling af regning uden login gøres ved at udfylde nedenstående regningsformular Regningsformular​​​

Omdømme 6
Badge +3

Tjek om du har betalt din regning


Er du i tvivl, om du har betalt din regning, kan du gøre følgende:

  1. Log ind på Mit YouSee

  2. Vælg Regninger og betaling

- Her kan du se alle dine regninger samt se, om der er nogen som vi ikke har modtaget betaling for.

Glemt login? Klik her

Omdømme 6
Badge +3

Nyt betalingskort

 

Ændring af betalingskort til betaling af regninger:

  1. Log på Mit YouSee
  2. Vælg Skift betalingskort i venstre side


Ændring af betalingskort til leje af film:

  1. Log på Tv &Film, via en computer
  2. Vælg Indstillinger
  3. Vælg Lejefilm
  4. Vælg Betalingskort til leje af film
  5. Vælg Tilknyt betalingskort

Glemt login? - Klik her

Omdømme 6
Badge +3

Udskyldelse af betaling

 

Hvis du ønsker at udskyde din betaling, eller vil vide mere om en eventuel afdragsordning, skal du i kontakt med os.

Klik her for at kontakte kundeservice

Omdømme 6
Badge +3

Ændring af betalingsmåde

 

Skift til betalingskort:

Ønsker du at betale dine regninger med betalingskort, har du mulighed for at tilmelde din regning til automatisk kortbetaling.

Gør følgende:

  1. Log på Mit YouSee
  2. Vælg Regninger og betaling
  3. Scroll ned og find Automatisk kortbetaling, under Betalingsmetode
  4. Vælg Automatisk kortbetaling

Herefter skal du udfylde dine oplysninger. Når du er færdig vil dine regninger fremover være tilmeldt automatisk kortbetaling, og du vil modtage en bekræftelse via e-mail.

Vær opmærksom på, at dette først gælder for den næste dannede regning.

Der er intet gebyr på kortbetaling

Glemt login? - Klik her


 

Skift til Betalingsservice:

Ønsker du at ændre til betaling via Betalingsservice, skal du gøre følgende:

  1. Log på Mit YouSee
  2. Vælg Regninger og betaling
  3. Scroll ned og find Betalingsservice, under Betalingsmetode

Herefter skal du følge retningslinjerne på skærmen.

Vær opmærksom på, at dette først gælder for den næste dannede regning.

Gebyr på PBS: 9,75 kr.

Glemt login? - Klik her

Omdømme 6
Badge +3

Ændring af betaler på abonnement

 

På denne side kan du finde alt information omkring skift af betaler for dit abonnement:
Sådan skifter du betaler på dit abonnement

Omdømme 6
Badge +3

Rykker og inkasso varsling

 

Rykker
Du modtager en rykker fra YouSee, når regningen ikke er betalt inden den angivne betalingsfrist.

Du kan betale på følgende måder:

Mit YouSee:

  1. Log på Mit YouSee
  2. Vælg Betalinger og regning


Betal din regning uden login:

  1. Gå til vores online betalingsside
  2. Indtast dit kontonummer
  3. Indtast dit regningsnummer
  4. Indtast din mailadresse
  5. Tryk Næste
  6. Vælg Betalingskort og indtast kortoplysninger
  7. Tryk Godkend

Glemt login? - Klik her

 

 

Inkasso varsling

Sager omkring inkasso kan både ligge hos os, eller hos vores inkassopartner alt efter hvor langt i rykkerforløbet regningen er.

Har du modtaget en inkassovarsling skal du i kontakt med os.
Klik her for at kontakte kundeservice

Har du modtaget brev om sagen er overdraget til inkasso, skal du have fat i vores inkassopartner. Kontaktoplysninger hertil, findes på skrivelsen. 

Omdømme 6
Badge +3

Overdragelse af abonnement

 

Hvis dit mobilnummer skal overdrages til en anden, kan du finde en overdragelsesblanket på nedenstående side:
Find overdragelsesblanket på denne side

Hvis en anden abonnent skal overtage dit abonnement på TV eller bredbånd, skal du i kontakt med en YouSee-medarbejder.
Klik her for at kontakte kundeservice