Kære bruger,
Vi er utrolig glade for, at du vælger at bruge YouSee Forum
Når du stiller et spørgsmål, så får du typisk mest ud af det, hvis du er grundig i din beskrivelse.
Vi anbefaler derfor altid:
- Lav en god og beskrivende overskift.
- Vær så detaljeret som muligt, når du beskriver dit problem eller stiller dit spørgsmål.
- Hold en god tone, og vær venlig overfor brugerne der forsøger at hjælpe dig.
Følgende er vigtigt at have med, når du beskriver dit indlæg - dette gør det lettere for brugerne at identificere problemet:
- Hvad er problemet?
- Hvilket udstyr bruger du?
- Hvornår er problemet opstået (har det altid været der)?
- Er problemet opstået i forbindelse med noget? (Flytning, ændring af indstillinger osv.)
- Hvad har du selv gjort for at løse det? (gennemgået indstilling, genstartet osv.)
Husk, at trykke på knappen "Bedste svar", når du har fået et svar på dit spørgsmål - det vil gøre det lettere for andre brugere at finde det, hvis de sidder med samme problem 🙂
Et eksempel på et godt indlæg:
Overskrift: Mails forsvinder efter opsætning af mailprogram på computer
Tekst: ".. Jeg har for nyligt købt en ny computer og fik sat min e-mail op i programmet "Outlook". Efter dette er sket, så forsvinder mine e-mails inde på min webmail, og jeg modtager kun meget få mails på min mobiltelefon.
Jeg har kigget igennem indstillingerne og sat de korrekte porte samt adgangskode og brugernavn, men jeg kan simpelthen ikke finde fejlen. Er der nogen af jer, der har et bud på, hvad der kan være i vejen?"
Eksempel på dårligt indlæg:
Overskrift: Mail virker ikke
Tekst: ".. Min mail er stoppet med at virke ordentligt, og jeg modtager kun få mails på min telefon. Hvad skal jeg gøre?"
Følger du vores forslag, vil du helt sikkert have en bedre chance for at få løst dit problem - og samtidig, så gør du det væsentlig lettere for brugerne af YouSee forum at hjælpe dig :)
Vi håber, at du finder svar!