Svar

Liveudsender fryser/går i selvsving i den nye YouSee Play App på Samsung TV


Badge

Liveudsendelser går meget ofte i selvsing (den samme få sekunders sekvens vises igen og igen), så man er nødt til at slukke TV og starte op igen. Jeg har prøvet at afinstallere den nye app og installere den igen, men det hjælper ikke! App er version 0.1.5 og Samsung TV har modelkode UE32T5305AKXXC.

icon

Bedste svar af Kasper 1 May 2024, 14:57

Se original

18 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Sten_Kildevænget 

Jeg vil gerne høre om dit tv er på Wi-Fi eller netværkskabel?

Hvis Wi-Fi, kan du så prøve at se om det hjælper at koble tv’et på nettet via kabel?

Badge

Det er på Wi-Fi. Jeg ser efter, om jeg har netværkskabel, der er langt nok - og i bekræftende fald tester jeg forbindelsen den vej.

Badge

Kablet netværk virker, men wi-fi gør ikke.

Jeg har nu prøvet at sætte et netværkskabel til, så mit Samsung TV er koblet direkte på routeren, og det virker tilsyneladende fint, MEN når jeg går tilbage til Wi-Fi, så får jeg igen problemer.

Netværkskabel er testet 1 gang i aftes i et par timer og igen testet 2 timer her i formiddag, og det ser fint ud. Wi-Fi er testet 2 gange her i formiddag og begge gange går app’en død og ender i "ingen internetforbindelse” - første gang efter 15 minutter og anden gang efter 8 minutter.

Det er jo absolut ikke holdbart i længden, at jeg skal bruge kabel til netværket, for det er indretning af hjemmet ikke forberedt på.

Jeg tror ikke på, at fejlmeddelelsen passer, for jeg har normalt ikke problemer med Wi-Fi. Det er via kabel-TV fra jer, og da jeg arbejder meget hjemmefra, bruger jeg det trådsløse internet meget - forleden arbejdede både min kone og jeg hjemmefra, og selv om vi begge aktivt brugte vores laptops hele dagen, var der ikke problemer med forbindelsen. Desuden er der ikke problemer med at se optagede udsendelser eller fra arkiv.

Jeg kan se i forummet, at mange andre har fuldstændig lignende problemer, så hvad gør vi nu?

 

 

Omdømme 7
Badge +9

Der er kun at vente til YS får lavet en Opdatering der virker, men jeg har i 12 år haft et 20 meter kabel hængende gennem, gang, køkken og stue…så somme tider må det gøres…

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Sten_Kildevænget

Først og fremmest stor tak, fordi du kunne finde et kabel frem og teste. 

Jeg kan så melde fra udviklerne, at vi har en fejl meldt ind omkring, at nogle har problemer, når der køres via Wi-Fi og så får denne fejlbesked hyppigt. Det er en fejl der er prioriteret højt.
Der arbejdes på at finde en løsning og få det opdateret hurtigst muligt. 

Badge

Tak for tilbagemeldingen - jeg håber, at de kan finde fejlen og få den rettet meget hurtigt, for det er ret irriterende i hverdagen, og jeg skal ikke have et 8 meter kabel liggende/hængende gennem flere rum …

Men ring eller send en privat besked, hvis jeg skal teste efter en forhåbentlig snarlig opdatering af app'en 😀

Omdømme 7
Badge +9

Selv tak. Ja, det håber vi, da det naturligvis ikke er optimalt. 

Vi skriver til dig, hvis vi har brug for test.Tak😊

Badge

Jeg har samme problem.

live TV får pludselig en sort firkant i midten med fejlmeddelse “ingen internetforbindelse” 

lidt underligt, da alt andet udstyr fungere fint. Har slettet/af-installeret/opdateret/router nulstilling - alt uden effekt.

 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @JanCV 

Kører du også trådløst eller er det med kabel? 

Hvis det er trådløst, er du formentlig ramt af samme fejl - men du kan evt. teste med kabel, hvis det er en mulig. 

Badge

Det er trådløst.

har ikke mulighed for kabel.

men YouSee app fungerer på iPad og telefon i samme rum, så jeg kan ikke forestille mig, at der mangler net.

alle andre app fungerer også på TV’et

Omdømme 6
Badge +8

Det var nu heller ikke for at sige at der mangler net, men blot for at af- eller bekræfte at du er ramt af den fejl som min kollega Kasper nævner længere oppe i tråden. 

Her skriver han følgende: 

“Jeg kan så melde fra udviklerne, at vi har en fejl meldt ind omkring, at nogle har problemer, når der køres via Wi-Fi og så får denne fejlbesked hyppigt. Det er en fejl der er prioriteret højt.
Der arbejdes på at finde en løsning og få det opdateret hurtigst muligt.”

Badge

Hej Louise 

Tak for svar - er der nogen tidshorisont på løsningen? 
 

Omdømme 6
Badge +8

Ikke en konkret en, desværre - som Kasper skriver, så er den dog prioriteret højt, så der arbejdes på det. 

Badge

Som kunder må vi kunne forvente og ikke bare håbe, at det snarligt bliver løst!

Hej Yousee

 

Vi har samme problem med Yousee tv. 
Vi ringede ind i sidste uge til jer. Vi fik besked på, at vi skulle nulstille tv, slette apps og genstarte router. I ville så kontakte os i starten af denne uge pr e-mail eller mobil. Vi har intet hørt. 
Nu kan jeg læse i denne tråd, at det er et kendt problem. 
Hvorfor melder I ikke dette ud? Som kunde bruger man unødvendig tid på at finde en fejl, som ligger hos jer. 
Venlig hilsen

Rasmus 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @RasmusFutterup 

Det er ikke alle typer fejl vi kan informere om sådan på et bredere plan. Den her type fejl, ville vi normalt nok fejlmelde hvis man ringer ind, for på den måde bliver man tilknyttet den generelle fejl der ligger i systemet, og vil så få besked når fejlen er rettet. Derudover, så er stadig en god idé at gå igennem de forskellige fejlretningstrin, for at udelukke noget lokalt. 

Fik du at vide at det var blevet fejlmeldt til en anden eller hvordan, siden at nogen skulle vende tilbage jer? 

Det blev fejlmeldt “tv og apps”. Jeg troede, at det var internettet, og derfor sendte de opgaven videre, da der ikke var fejl på det. 

Omdømme 6
Badge +8

Da det blev fejlmeldt, fik du så en mail af en art? F.eks. enten med et sagsnummer, eller med en vejledning til nogle ting du kunne forsøge? 

Besvar