Spørgsmål

Link af HBO Max konto


Badge

Hej

Jeg vil høre om nogen andre har siddet fast i HBO oprettelse?
Jeg har i dag bestilt bland selv og valgte i den forbindelse HBO Max. Ventede på mail fra Yousee om hvordan man skulle komme i gang. Det går egentligt ok indtil sidste step.

 

Jeg starter med at udfylde mine informationer på linket jeg har fået på mail.

Den registrerer så at jeg allerede har en konto hos HBO Max, og her kan jeg vælge at oprette en ny konto eller forbinde min allerede eksisterende på den opgivet mail. Da jeg ikke gider bøvl med flere konti vælger jeg selvfølgelig at den skal linke mit nye abonnement til den eksisterende konto.

Sidste step (formoder jeg) er at jeg skal indtaste en engangskode som de sender på mail for at linke. Her er problemet. Den mail får jeg aldrig nogensinde. Heller ej når jeg trykker gensend engangskode. 

Det er den rigtige mail den viser, og der ligger intet i hverken spam, bin, indbakke eller noget som helst andet sted.

 

Har haft fat i HBO supporten på engelsk uden at komme et eneste skridt videre. Er der nogen der har siddet fast der og måske kommet videre?


4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Allerede MAX kunde. Det skulle ikke give problemer. Husk tjenesten sammenlægges med Discovery+ 21 Maj og hedder derefter MAX.

MAX via You See.

 

Badge

@Radiomanden Jeg har netop fulgt hvad Yousee siger jeg skal gøre til punkt og prikke. Problemet er at jeg ikke kan få lov til at udføre sidste step da HBO aldrig sender mig den engangskode det kræver for at linke sin eksisterende konto med mit abonnement købt igennem Yousee.

Nu frygter jeg lidt der er gået ged i deres systemer efter USA er flyttet til det nye MAX, imens vi her i DK halter efter. 

Omdømme 7
Badge +9

Der kan tages kontakt til Teknisk Support i morgen på 70 70 34 48 de vil sikkert kunne hjælpe dig med det.

Badge

Ok nu har jeg prøvet HBO supporten igen. Denne gang på dansk. Det er åbenbart et kendt problem (sådan halvt).

De bliver åbenbart nød til at fritstille ens e-mail, og så skal man oprette ny konto igen med samme email. Det virkede også som en drøm. Jeg kom ind, ny konto, og kunne se Yousee stod som abonnement.

Så manglede der en sidste hurdle og det var at få bekræftet min email. Så klappede det igen. For får aldrig email til at kunne bekræfte min mail. Det var jeg så åbenbart ikke den eneste der havde oplevet i dag, så nu lavede han en ticket til deres teknikkere. Han har nu fritstillet min mail endnu engang, og jeg skal have fat i YouSee for et nyt aktiveringslink.

Så vil HBO gutten vende tilbage til mig på mail når deres teknikkere har set på sagen.

 

Begynder lidt at virke som om man slet ikke får mails fra HBO Max længere når man vil ændre koder, bekræfte noget, eller få engangskoder.

 

Jeg må opdatere når jeg får svar tilbage fra HBO og/eller Yousee, og kommer i mål.

Besvar